حال علی انصاریان وخیم شد / مردم دعا کنید + جزئیات

حال جسمی علی انصاریان، دیگر پیشکسوت فوتبال هم مساعد نیست و شرایط وخیمی دارد.

حال علی انصاریان وخیم شد /  مردم دعا کنید + جزئیات

پس از اینکه ساعتی پیش خبر رسید مهرداد میناوند ، پیشکوست فوتبال ایران در مبارزه با ویروس کرونا جان باخت و جامعه فوتبال را داغدار کرد.متاسفانه خبر رسید حال جسمی علی انصاریان، دیگر پیشکسوت فوتبال هم مساعد نیست و شرایط وخیمی دارد.  اکنون از بیمارستان فرهیختگان خبر می رسد که حال علی انصاریان، دیگر پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز وخیم است. انصاریان نیز هفته گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

 

علت اصلی فوت مهرداد میناوند مشخص شد + جزئیات و فیلم

 

 

علی انصاریان

 

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری ایرانی است.علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد.وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا،استقلال اهواز،شاهین‌ بوشهر،استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست.علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

 

علی انصاریان

 

حواشی

اظهارات در برنامه ویتامین ۳

انصاریان در دی ماه ۹۱ در برنامه زنده تلویزیونی «ویتامین ۳» در شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه مادرش حاضر شد.[۷] وی در بخشی از اظهاراتش انتقال به استقلال پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس را بزرگ‌ترین اشتباه زندگی خود عنوان و تأکید کرد شرایطی به‌وجود آمد که مجبور به این کار شد.

 

حواشی برنامه زابیواکا

حواشی اصلی برنامه مربوط به علی انصاریان است که در بخشی از برنامه به نام «سخن بزرگان» با خواندن اشعاری از ترانه‌های خوانندگان «لس آنجلسی»، همواره حواشی زیادی ایجاد کرده‌است که گفته می‌شود این عملکرد او در ده روز اجرا باعث دریافت ۱۴۰ تذکر از سمت سازمان صداو سیما شده‌است. یکی از این خواننده‌ها شهرام شب‌پره بود که شوخی انصاریان با یکی از ترانه‌هایش موجب اعتراض و واکنش از سوی او شد.

یکی از قسمت‌های ماجراساز این برنامه نام بردن مهمان خارجی برنامه از گوگوش به عنوان خواننده مورد علاقه‌اش بود. واکنش مجریان برنامه علی انصاریان و مجید یاسر به این اتفاق باعث شد تا کلیپ‌های این قسمت از برنامه از پربازدیدترین کلیپ‌های صفحات مجازی باشد.

این ماجرا تا جایی پیش رفت که شایعاتی در مورد ممنوع‌التصویر شدن هر دو مجری در فضای مجازی منتشر شد که با حضور مجدد آن‌ها در برنامه تکذیب شد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که برای استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده است به دلیل ابتلا به کرونا روزهای سختی را در بیمارستان سپری می کند و محتاج دعای مردم است.

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

به گفته پزشکان معالج ریه‌های انصاریان هم به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه‌ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است.

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می‌دهد اما درگیری ریه‌هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیری وضعیت او شد در مورد آخرین وضعیت این فوتبالیست پیشکسوت گفت: ریه‌های علی هم بالای ۸۰ درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

علی انصاریان سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد و در روز دربی نود و چهارم به همراه مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه تلویزیون حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها