سیرتا پیاز ماجرای ازدواج آزاده نامداری و احسان علیخانی + تصاویر

پس از انتشار عکس های آتلیه ای آزاده نامداری و احسان علیخانی که متعلق به برنامه تحویل سال چند سال گذشته بود ، شایعاتی در مورد رابطه این دو مجری در فضای مجازی منتشر شد.

سیرتا پیاز ماجرای ازدواج آزاده نامداری و احسان علیخانی + تصاویر

پس از انتشار عکس های آتلیه ای آزاده نامداری و احسان علیخانی که متعلق به برنامه تحویل سال چند سال گذشته بود ، شایعاتی در مورد رابطه این دو مجری در فضای مجازی منتشر شد. آزاده نامداری با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی را تکذیب کرد.

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل، و همینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای دراینستاگرام ندارن ازمن خواستن توضیحی به هوادارانشون ودوستای خوب خودم بدم.

امروز شیش تاعکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشرشد،نه میدونیم کی ونه میدونیم چرا،،فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد درسال نود ویک که مابه اتفاق سال تحویل اجراکردیم،،فقط همین،آنقدر عادی،،،خلاصه هدف ازانتشارش اینروزا چی بوده نمیدونم،..ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمینم..واین حاشیه ها کاری ازپیش نمیبره..یاحق

 

اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری در تهران + فیلم

 

آزاده نامداری

زندگی شخصی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

 

سیر تا پیاز مرگ آزاده نامداری از زبان خانواده اش + تصاویر

 

آزاده نامداری

ازدواج تا جدایی

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند. 

همسر و فرزند آزاده نامداری هنگام مرگ او کجا بودند؟ + عکس

 

آزاده نامداری

 

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت. آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.

 

سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری کیست؟ + تصاویر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها