افشاگری جنجالی احسان علیخانی در برنامه دورهمی + فیلم

احسان علیخانی در آخرین برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و صحبت های جالبی در مورد خود کرد که در این صفحه مشاهده می کنید.

افشاگری جنجالی احسان علیخانی در برنامه دورهمی + فیلم

احسان علیخانی در آخرین برنامه دورهمی حضور پیدا کرد و صحبت های جالبی در مورد خود کرد که در این صفحه مشاهده می کنید. احسان علیخانی در برنامه دورهمی مهران مدیری از رازهای زندگیش و دلیل نیامدنش به این برنامه گفت. او با اشاره به اینکه من مدیریت بازرگانی خواندم و سه ترم روانشناسی هم خواندم گفت: یک جورایی بیرونم کردند. من یک آدم شلخته و بد لباس و آشفته‌ای هستم.

 

رقص جنجالی بهرام افشاری در سریال پایتخت + فیلم


 

 

روایت جالب علیخانی از دلیل نیامدنش به دورهمی

در ابتدا مدیری گفت: ۷۰۰ بار دعوت کردیم، زنگ زدیم و گفتیم احسان جان نمیای؟! آخر چرا با ما این کار را می‌کنی؟! حتی یکبار گفتی من شیراز هستم، اما من در اتوبان ارتش تو را دیدم. (خنده)

علیخانی هم گفت: از هیچ کس پنهان نیست که چقدر شما را دوست دارم و شما چقدر حق گردن من و همکارانم دارید. در این تردیدی نیست. شما شوخی کردید؛ اما باید بگویم آقای مدیری می‌خواست برنامه را شروع کند، با من تماس گرفت و گفت می‌خواهم قسمت اول را با شما شروع کنم. من خیلی چیز‌ها شنیده بودم و می‌دانستم چه نقشه‌هایی در سر دارید. اعتراف می‌کنم که دفعه اول را صادقانه پیچاندم و خدا را شکر می‌کنم که تصمیم درست گرفتم و نیامدم. برای اینکه مو‌های سر سروش صحت را زدید، نیما فلاح را کچل کردید و. پس بعد از گذشت پنج سال دیدم آقای مدیری در این برنامه جا افتاده و یک گوشه نشسته است و با گوی خودش بازی می‌کند. گفتم الان موقعش شده که که به برنامه دورهمی بروم.

مدیری هم گفت: ما هم به رسم برنامه‌های اول در آخرین برنامه مو‌های مهمان را کوتاه می‌کنیم (خنده)

علیخانی در ادامه درباره متولدین آبان اظهار کرد: من ۱۵ آبان ۶۱ به دنیا آمدم. خیلی اعتقاد به شخصیت براساس ماه‌های سال ندارم. البته آبانی‌ها نمادی به اسم عقرب دارند، اما به نظرم افراد ساده‌ای هستند. من در کل با همه دوست و رفیق هستم، اما اگر روی دیگرم بالا بیاید و ناراحت شوم خیلی سریع می‌گویم و نمی‌توانم پنهانش کنم. اگر از کسی ناراحت شوم نمی‌توانم به چشمانش نگاه کنم.

 

احسان علیخانی

ماجرای اخراج احسان علیخانی از دانشگاه چه بود؟

مجری عصر جدید درباره دانشگاه رفتنش هم بیان کرد: من مدیریت بازرگانی خواندم و سه ترم روانشناسی هم خواندم و یک جورایی بیرونم کردند. مدیر گروه روانشناسی خارج آدم جدی بود. یک روز قرار شد با دانشجویان به اتاقشان برویم، اما بچه‌های دانشجو من را دیدند و با من عکس گرفتند. من می‌دیدیم که آن استاد از حرص مثل شمع آب می‌شد و دیگر حالش با من خوب نشد و من را از دانشگاه بیرون کردند. دوباره کنکور دادم. الان دانشجوی ترم سوم جامعه شناسی هستم.

وی درباره علاقه اش به وکالت هم عنوان کرد: من سریال خانه سبز را دیده بودم و علاقه زیادی به وکیل شدن داشتم؛ اما یکی از اقوام دید که از سر هیجان این رشته را می‌خواهم انتخاب کنم و من را به یک دادگاه خانواده برد. وقتی شرایط دادگاه را دیدم، آن رشته را کاملا کنار گذاشتم.

 

احسان علیخانی

احسان علیخانی چگونه مجری شد؟

وی افزود: خیلی اتفاقی وارد حوزه اجرا شدم و اصلا علاقه‌ای به اجرا نداشتم. حتی همیشه منتقد مجریان تلویزیون بود. البته من کارم از سینما شروع کردم و دستیار بودم. تا اینکه یکی از دوستان من را برای ساخت آیتم برای شبکه یک معرفی کرد. آیتم می‌ساختم و هرگز فکر نمی‌کردم، جلوی دوربین بروم. من سه سال آیتم تلویزیونی می‌ساختم و یک روز مجری که گزارشگر برنامه بود، نتوانست جلوی دوربین باشد. از من خواستند که گزارشگر باشم. دوبار دور ایران را با پاترول‌های زرد رسانه ملی رفتم و گزارشگری کردم.

یک برنامه به نام دخترانه و یک برنامه به نام پسرای ایرونی بود که حدود ۲۰ سال پیش ساخته شد. من گزارشگر برنامه بودم. شاید اولین تجربه شهرت من همان زمان بود که این برنامه پخش شد. من یک آدم شلخته و بد لباس و آشفته‌ای هستم و بیشتر شبیه یک نوع ویروس هستم. اگر برنامه شما نبود و لزوم آراستگی به خاطر مردم تا مرز اینکه بو بگیرم، لباسهایم تن من است.

 

احسان علیخانی

شوخی خاص مهران مدیری با مجری عصر جدید

مدیری هم گفت: خوب نیست آدم بو بدهد (خنده) علیخانی هم تاکید کرد: من گفتم تا مرزش که بو بگیرد! این یک تحریف تاریخی بود؛ اتفاقا آدم تمیزی هستم.

در ادامه علیخانی درباره شهرتش گفت: خلاصه گزارشگری برای برنامه پسرای ایرونی، بازتاب خوبی داشت و وقتی دوباره می‌رفتم مردم من را شناخته بودند.

مدیری گفت: اتفاقا من درباره آن گزارش شنیدم که بلافاصله همه مردم پراکنده شدند و گفتند چه بویی میاد (خنده)

 

احسان علیخانی

علیخانی و ساخت ماه عسل

علیخانی درباره شروع تولید ماه عسل گفت: من سه سال برنامه صبحگاهی را اجرا کردم و همه کار در آنجا انجام دادم. مدیر گروه اجتماعی شبکه سه به من پیشنهاد داد که ماه عسل را اجرا کنم. سال ۸۴ بود و من از ۲۳ سالگی اجرای ماه عسل را شروع کردم و از سال ۸۶ تهیه کنندگی ماه عسل را به عهده گرفتم. البته ماه عسل ۹۰ به بعد، برایم قابل دفاع‌تر است.

مدیری گفت: یک زمان آن قدر ماه عسل غمگین بود که مردم با پیچ گوشتی خودشان را می‌زدند (خنده)

علیخانی توضیح داد: من هنوز اعتقاد دارم الزاما تمام موضوعات تلخ دنیا عمیق نیست، اما یک واقعیت است که تمام موضوعات عمیق دنیا، تلخ است. ما در آن برنامه قرار بود درباره مسائل اجتماعی و درد هاصحبت کنیم. زمانی که این کار را انجام نمی‌دهیم، تو را محکوم می‌کنند که چرا از درد مردم نمی‌گویی؛ اما وقتی به آن‌ها می‌پردازی محکوم می‌شوی به اینکه گریه در می‌آوری. برای خود من ماه عسل با تمام آزمون و خطاهایش دانشگاه بی نظیری بود.

 

احسان علیخانی

علیخانی و شروع عصر جدید

علیخانی همچنین، درباره شروع عصر جدید گفت: مسابقات استعدادیابی در دنیا حدود ۸۰ سال برگزار می شود و نزدیک ۱۰۰ کشور برنامه استعدادیابی را داشته اند. بحثی درباره کپی بودن برنامه ما مطرح می شد که من خیلی این موضوع را نمی فهمم. مگر تلویزیون ،روزنامه، تئاتر ،سینما،سایت و خبرگزاری برای کجاست؟! فکر میکنم تلاش یک خالق و سازنده برنامه های این چنینی این است که بتواند آنها را بومی کند و متناسب با فرهنگ خود بسازد.

وی افزود:  یک جا فکر کردم باید به سمت یک شادی بیشتر برای مردم بروم. اعتقاد شخصی دارم که یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما این است که آدم ها سر جای خودشان نیستند و برای همین خروجی خوبی نداریم.

 

پیشنهاد جالب احسان علیخانی به مهران مدیری

در ادامه علیخانی خطاب به تماشاگران دورهمی گفت: به نظر شما با حال نمی شود که آقای مدیری داور برنامه عصر جدید باشد‌؟ من به شما و خانم مرضیه برومند به عنوان بزرگ های تلویزیون فکر کردم که روی صندلی عصر جدید بنشینند‌. آدم هایی که خودشان استعداد کشف کرده اند. من می توانم نام ۳۰ نفر را اعلام کنم که شما معرفی شان کردید.

مدیری هم در جواب گفت: با کمال افتخار. چرا که نه. علیخانی هم گفت: جوری لبخند زدید، انگار این پنج سال  که دورهمی نیامدم را می خواهید تلافی کنید. من هم پنج سال بهتون زنگ می زنم (خنده)

 

وقتی مهران مدیری مهمان دورهمی می شود!

در ادامه برنامه علیخانی روی صندلی مهران مدیری نشست و سوالاتی از او پرسید. مدیری هنگامی که روی صندلی مهمان نشست، گفت: الان فهمیدم این صندلی نیست؛ شکنجه است (خنده)

علیخانی درباره دورهمی از او پرسید و مدیری گفت: دورهمی در ۳۱۱ قسمت به مدت پنج سال پخش شد و من را به مردم خیلی نزدیک کرد و برای من ارزشمند بود.

مدیری درباره اینکه آیا مهمانی داشتید که دوستش نداشته باشید، گفت: بله خیلی زیاد! مردم هم خیلی سریع فهمیدند و برای من در کامنت نوشته بودند که از لحظه ای که مهمان نشست، معلوم بود از او خوشت نمی آید.

وی افزود: این سلیقه شخصی من بود و با افکار و نوع برخوردشان و چیزی که از آنها می دانستم، دوستشان نداشتم. من نمی توانم فیلم بازی کنم و بگویم من از تو خوشم می آید.

مدیری عنوان کرد: از زمانی که دورهمی شروع شد نوع برخوردهای مردم با من عوض شد و خیلی مشهود بود. قبلا من را به عنوان بازیگر و کارگردان سریال طنز می شناختند. اما دورهمی یک رابطه عاطفی میان من و مردم برقرار کرد.چراکه من از مشکلات،دردها،مسائل سیاسی اجتماعی گفتم و دیدم حس مردم تغییر کرده است.

 

وی درباره ساخت دوباره دورهمی اظهار کرد: بعد از ۳۱۱ برنامه،  باید یک هوایی به مغزمان بخورد. به نظرم سری پنجم دورهمی یک مسابقه عجیب و غریب در حوزه فرهنگ، هنر، ادبیات و تاریخ است. بعد از آن هم یک فیلم سینمایی را شروع میکنم. به هر حال دورهمی فایده هایش بیشتر از ضررهایش بود و آرزوی سلامتی برای همه مردم دارم.

 

آخرین حرف، عذرخواهی و درد دل مدیری با مردم

در بخش پایانی برنامه هم، استندآپ مدیری پخش شد و او گفت: تقریبا بعد از هر برنامه به من می گفتند فلان شخص گفته اگر مدیری عذرخواهی نکند، شکایت می کنیم. آقایان، خانمها من عذرخواهی می کنم از طرف همه کسانی که از طرف من عذرخواهی کردند.

وی افزود: بابت این دکور، در و دیواری که سانت به سانت آن کپی از برنامه های دیگر بود، عذرخواهی می کنم. بابت شلوارهای گشادم عذرخواهی میکنم. البته من همیشه معتقد بودم که شلوارهای من گشاد نیست بلکه شلوارهای دیگران تنگ است. همچنین، از همه مهمانانی که به هر دلیلی برنامه آنها پخش نشد، عذرخواهی میکنم. در پایان می گویم که کرونا به ما ثابت کرد بدون مردم هیچی نیستیم. من خودم توان اجرا در سالن خالی را نداشتم. ۱۰ بار امتحان کردم و کاملا برایم بی معنی و غیر قابل تحمل بود. بدون مردم همه چیز معنی واقعی اش را از دست می دهد. دورهمی با صندلی خالی، مثل فوتبال در استادیوم خالی غم انگیز است. شاید کرونا تلنگری بود که بدانیم بدون مردم عددی نیستیم و زود فراموش می شویم‌. دلم لک زده وقتی از در اینجا بیرون می روم، دو هزار نفر جلوی در ایستاده باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها