روحانی در یزد افشاگری کرد و از قوه قضائیه خواست تا ورود کند!

وزیر نفت درمورد 700میلیون پول نفت باید به مردم توضیح دهد

رییس‌جمهور: قوه قضاییه درباره فساد میلیون دلاری توضیح دهد روحانی: از قوه قضاییه می‌خواهم حالا که با فسادهای میلیونی و میلیارد تومانی برخورد می‌کند، مبارزه با فساد میلیون دلاری را نیز برای مردم توضیح دهند. هنوز بعد از چند سال برای ما روشن نیست آقایی که دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول این مردم را خورده و او را دستگیر و حکم اعدام برای او صادر کردند و الان نیز این فرد در زندان است، آن پول کجا رفته است.

حجم ویدیو: 8.58M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31

حسن روحانی، رییس‌جمهور، امروز در یزد:

میلیاردها دلاری که گم شد و هنوز هم پیدا نشده مربوط به دوران دیگری است؛ در این دولت، یک دلار هم گم نشده و نخواهد شد.

حالا که با فساد مبارزه می‌کنید؛ تکلیف فسادهای میلیارد دلاری را هم معلوم کنید!

از قوه‌قضاییه می‌خواهم حالا که با فسادهای میلیونی و میلیاردی برخورد می‌کند، مبارزه با فسادهای میلیارد دلاری را هم برای مردم توضیح دهد.

چرا هنوز مشخص نیست آقایی که دو میلیارد و هفتصد میلیون پول مردم را خورد و دستگیر شد و حکم اعدام گرفت، این پول کجا رفت؟ چه کسانی مسئول هستند و چرا برای مردم توضیح داده نمی‌شود؟ این بیت‌المال بوده.

دو میلیارد دلار پولی که به حلقوم آمریکا رفت و دولت قبل در ۱۰ ماه زمان خود دست روی دست گذاشت و شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که قوه‌قضاییه به این پرونده رسیدگی کند و تا امروز خبری نشده است.

ما می‌خواهیم پرونده دو میلیارد دلاری برای مردم روشن شود. اگر روز مبارزه با فساد است؛ فساد میلیارد دلاری را برای مردم توضیح دهید.

یک نهاد ۹۷۴ میلیون دلار گرفته و حساب پس نداده است. وزیر نفت را مسئول می‌کنم که این ارقام را برای مردم توضیح دهد.

رییس بانک مرکزی را مسئول می‌کنم تا دو میلیارد دلار را برای مردم توضیح دهند. ‌به وزیر نفت می‌گویم که هفتصد میلیون پول نفت را برای مردم توضیح دهد.

فساد دانه‌درشت‌ها کجاست؟ چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ با به دادگاه بردن چندنفر و سروصدا کردن سر مردم کلاه نمی‌رود!

یک عده آدم بداخلاق در روزنامه‌ها نوشتند این دولت با ارز ۴۲۰۰تومانی ۱۸میلیارد دلار را بر باد داد. به رییس بانک مرکزی دستور دادم تمام هزینه‌ها و محل‌های هزینه ارزها را به مردم معرفی کند. امروز بانک مرکزی این آمار را برای اطلاع عموم امروز منتشر کند.

به ملت ایران قول می‌دهم که در این دولت یک دلار هم گم نشود، آن دوران دیگری بود که میلیاردها گم می‌شد و هنوز معلوم نیست چه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها