شرکت کننده معروف برنامه ماه عسل خودکشی کرد + تصاویر

رضا جوان ۱۸ ساله، تصاویر و ویدئوهایی از او در زمان کودکی‌اش که مهمان ویژه برنامه ماه عسل شده بود و در پاسخ به احسان علیخانی که از او پرسیده بود بزرگ‌ترین آرزویت چیست، گفت

شرکت کننده معروف برنامه ماه عسل خودکشی کرد + تصاویر

رضا جوان ۱۸ ساله، تصاویر و ویدئوهایی از او در زمان کودکی‌اش که مهمان ویژه برنامه ماه عسل شده بود و در پاسخ به احسان علیخانی که از او پرسیده بود بزرگ‌ترین آرزویت چیست، گفت آرزو چی هست من اینقدر کار می‌کنم که نمیدونم آرزو چی هست و تا به حال آرزویی نکردم؛ در فضای مجازی منتشر می‌شود و بازتاب فراوانی داشته است.

 

در حالی‌که همچنان علت خودکشی این جوان که زمانی کودک کار بوده است، نامشخص است، صفحه اینستاگرام خانه ایرانی لب خط (حامی کوددکان کار) در آخرین پست خود با انتشار تصویری از رضا، نوشت: «در کمال ناباوری، درگذشت یکی از جوانان خانه‌ی ایرانی لب خط را تسلیت می‌گوییم، رضا در سن ۱۸ سالگی متاسفانه بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده است.»

 

رضا کودک کار

این خبر واکنش‌های کاربران فراوانی را به همراه داشته است و احساسات بسیاری را جریحه‌دار کرده است. بسیاری از کاربران ضمن تاسف از بالا رفتن آمار خودکشی در ایران و بی‌توجه به کودکان کار عنوان می‌کنند کودک کار حاصل بی‌عدالتی، تبعیض، اشرافی‌گری، اختلاس، احتکار، خیانت و ... می‌باشد و همه آنهایی که در این موارد دخیل هستند باید در مورد این اتفاقات پاسخگو باشند، آیا وجدان‌شان ذره‌ای به درد می‌آید؟

 

کاربران زیادی معتقدند علت بیشتر خودکشی‌ها مشکلات اقتصادی و اجتماعی است. آنها عنوان می‌کنند جامعه اکنون ایران به برکت وجود مسئولین نالایق، با مشکلات فراوان، پر شده است رضاهایی که دیگر هیچ آرزویی ندارند.

 

 

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند به لطف حضور این جوان که اکنون در میان ما نیست و سایر کودکان کار و انسان‌های تلاشگر دیگر، برنامه‌ ماه عسل محبوبیت خاصی در میان مردم پیدا کرد اما ثمره‌ای جز همان فقر و بدبختی برای خودشان نداشت و کسی دستگیرشان نشد و در نهایت مرگ را به زندگی ترجیح دهند که بسیار جای تاسف دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها