خطیبی: دوست دارم آلومینیوم آسیایی شود

ان‌شاءالله اشتباهی نداشته باشیم، موقعیت‌سازی کنیم و به خواسته خود برسیم. صعود هدف ماست و امیدوارم فردا روز آلومینیوم باشد.

خطیبی: دوست دارم آلومینیوم آسیایی شود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در بازی با سپاهان صعود هدف ماست و امیدوارم فردا روز آلومینیوم باشد.

به گزارش مستقل آنلاین، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: از مجموعه هتل امیرکبیر تشکر می‌کنم که برای ما و تیم‌هایی که در اراک میزبان هستند، سنگ تمام می‌گذارند. پس از دیدار با سپاهان در لیگ برتر، اعضای تیم حریف در اراک ماندند و امیدوارم میزبان خوبی برای سپاهان باشیم. آنها رفقای ما هستند و تا جایی که باشگاه توانست، همه موارد مورد نیاز سپاهان را برطرف کرد. در دیدار قبلی شرایط بدی نداشتیم، اما جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و هر کسی که اشتباه کند، جام را از دست داده است. این جام جای جبران ندارد و بازیکنان شرایط ما را می‌دانند.

وی با تمجید از طلایی‌پوشان بیان کرد: سپاهان قهرمان چند دوره جام حذفی و مدعی قهرمانی است. دیدار قبلی با این تیم کمک زیادی به ما کرد که بدانیم باید چه کنیم. زمان تمرین و انجام کارهای تاکتیکی در زمین نداشتیم و فقط ریکاوری کردیم. قطعاً بازی زیبایی برگزار می‌شود و از طرف تیم آلومینیوم می‌گویم که بازیکنان آمادگی ارائه بازی زیبایی دارند. ان‌شاءالله اشتباهی نداشته باشیم، موقعیت‌سازی کنیم و به خواسته خود برسیم. صعود هدف ماست و امیدوارم فردا روز آلومینیوم باشد.

سرمربی آلومینیوم در مورد اعتراض خود به قضاوت مهدی سیدعلی در دیدار سه روز پیش مقابل سپاهان گفت: دوست نداریم این اتفاقات بیفتد و درست نیست قبل از بازی در این باره صحبت کنیم. دوست داریم داوران و اعضای دو تیم روی بازی تمرکز داشته باشند. باشگاه آلومینیوم اعتراضی ارسال کرد که امیدوارم این اعتراض‌ها پیگیری شود و تأثیر داشته باشد. آرزو داریم داوری مشکلی برای دو تیم نداشته باشد و داوران عملکرد خوبی داشته باشند.

خطیبی با اشاره به فاصله کم میان دیدارهای تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: بازی‌ها فشرده است و نمی‌توان گفت این موضوع بی‌تأثیر است. فقط یک جلسه ریکاوری کردیم و امروز هم عرق‌گیری داریم. آمادگی ذهنی و تمرکز بالا می‌تواند به آلومینیوم کمک کند و تلاش کردیم این کار را انجام بدهیم تا کیفیت بهتری نسبت به بازی قبلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پس از بازی با پدیده درباره نیم‌فصل اول و اهداف باشگاه آلومینیوم صحبت می‌کند، گفت: تا این لحظه به هدف خود در لیگ برتر رسیدیم و نتایج آلومینیوم تاکنون رضایت‌بخش بوده است. کل ایران متوجه شخصیت آلومینیوم شده‌اند. خیلی خوشحالم که تیم شخصیت پیدا کرده و برای اهالی فوتبال قابل احترام شده است. باید اهداف بزرگی در ذهن داشته باشیم که این اهداف فقط در بازی‌ها نیست. موارد دیگری پشت آن وجود دارد که باید برطرف شود.

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به اشکالات ساختاری این باشگاه در راه صعود به لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: همه باید بزرگ فکر کنند و پس از دیدار با پدیده، نشستی با هیئت مدیره خواهیم داشت. این عزیزان تا اینجا کمک کرده‌اند و باید برای رسیدن ما به اهداف خود در نیم‌فصل دوم کمک کنند. موارد زیادی وجود دارد که باید برطرف شود. می‌خواهیم آسیایی شویم، اما به ما مجوز نمی‌دهند. زیرساخت‌ها باید اصلاح شود و پس از آن باید در این خصوص صحبت کنیم.

خطیبی با بیان اینکه مسئولان باید برای اصلاح ساختار باشگاه آلومینیوم کمک کنند، اظهار داشت: دوست دارم آلومینیوم بالای جدول باشد، اما بیشتر دوست دارم ساختار باشگاه را اصلاح کنیم که نمی‌توانم این کار را به تنهایی انجام بدهم. ورزشگاه ما بالای 10 ایراد دارد و فضاهای مختلف آن از جمله جایگاه خبرنگاران و رختکن‌ها باید اصلاح شود.

وی در ادامه بیان کرد: اگر ناظر AFC وارد ورودی ورزشگاه امام خمینی (ره) شود، ما را رد می‌کند. اعضای هیئت مدیره و مدیران استانی پیگیر این موضوع هستند و این اشکالات برطرف می‌شود. در نیم‌فصل پیشنهادهایی برای باشگاه دارم و با کمک هم می‌توانیم زیرساخت‌ها را اصلاح کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه برای اصلاح ساختار این باشگاه حاضر است از قراردادش کسر شود، تصریح کرد: هیچ مربی چنین کاری را نمی‌کند، اما در هفته پنجم پیشنهاد دادم از بودجه خودم (قراردادم) کسر و کمپی احداث کنید. امیدوارم این اتفاق بیفتد و نمی‌دانم کار چقدر پیش رفته است. دوست دارم اینگونه مسائل را حل کنم که یادگاری از خودمان در باشگاه آلومینیوم بگذاریم و ساختارها را درست کنیم تا هر مربی که به آلومینیوم می‌آید، لذت ببرد.

خطیبی با تمجید از باشگاه سپاهان عنوان کرد: من در سپاهان بازی کرده‌ام و می‌دانم این باشگاه از لحاظ ساختاری جزو بهترین‌های آسیاست. دوست دارم آلومینیوم آسیایی شود، اما بیشتر دوست دارم از لحاظ ساختاری سپاهان دیگری درست کنیم؛ ساختار قوی و ماندگار که از طرف ما و اعضای هیئت مدیره برای سال‌های بعد بماند. ان‌شاءالله به این آرزو برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها