حضور مشاور مدیرعامل شرکت مس در جمع بازیکنان مس کرمان

تیم فوتبال مس کرمان در ادامه برپایی اردوی تدارکاتی خود در تعطیلات نیم‌فصل لیگ یک در مشهد، شاهد حضور «محمدجواد خلیلی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس در جمع خود بود.

حضور مشاور مدیرعامل شرکت مس در جمع بازیکنان مس کرمان

به گزارش مس پرس؛ مشاور مدیرعامل شرکت مس در این دیدار از اردوی تیم فوتبال مس کرمان که با حضور آقایان رمضانی سرپرست و کهندل از اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان همراه بود، در نشستی صمیمانه با اعضای تیم فوتبال مس کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن بیان صحبت‌های خود و اعلام حمایت شرکت مس از صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر، نقطه نظرات اعضای تیم را نیز برای حرکت بهتر در ادامه مسابقات لیگ یک شنید.

خلیلی در پایان این نشست گفت: از اینکه در جمع صمیمی بچه های تیم فوتبال مس کرمان بودم بسیار خشنودم و هدف از این دیدار این بود که بچه های تیم، مدیریت شرکت را در کنار خود ببینند.

وی افزود: خوشبختانه تیم شرایط بسیار خوبی دارد و دکتر سعدمحمدی نیز که به طور کامل جریان و اتفاقات تیم را دنبال می کند از صدرنشینی تیم در لیگ یک بسیار راضی هستند و سلام گرم خود را نیز به اعضای تیم مس کرمان ارسال کردند و امیدواریم که در پایان بازی های لیگ یک، همین رتبه برای تیم مس کرمان حفظ شود تا با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس در رابطه با جلسه خود با اعضای تیم فوتبال مس کرمان نیز گفت: در این نشست ضمن خسته نباشید به بچه های تیم تا بدین جای کار، در صحبت با آن ها نقطه نظراتشان را برای ادامه مسیر جویا شدیم. خوشبختانه شرایط باشگاه بسیار مطلوب است و هم بازیکنان و مربیان و هم هیات مدیره از وضعیت باشگاه ابراز رضایت کردند که این نشان می دهد مسیر به خوبی طی شده است و امیدواریم که همین مسیر تا رسیدن به هدف صعود به لیگ برتر و موفقیت سایر تیم ها ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها