قشقایی در انتظار پاسخ باشگاه استقلال

قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز گفت: به صورت رسمی از استقلال برای حضور در شیراز دعوت کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

قشقایی در انتظار پاسخ باشگاه استقلال

تیم فوتبال قشقایی شیراز که در رقابتهای لیگ دسته اول حضور دارد آماده پذیرایی از استقلال در شیراز است تا طی دیداری تدارکاتی از آنها میزبانی کند.

اسماعیل سرهنگیان قائم مقام باشگاه قشقایی  ضمن تایید این خبر بیان داشت: پیشنهاد مان را به صورت رسمی به باشگاه استقلال داده ایم و منتظر پاسخ این تیم هستیم. چنانچه این پیشنهاد با موافقت آبی‌های تهران همراه شود ما آمادگی پذیرایی و میزبانی در بهترین سطح ممکن از این تیم در شیراز را داریم.

سرهنگیان در ادامه بیان داشت: شیراز سالهای زیادی است که نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته و به همین دلیل تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این شهر به میدان نرفته‌اند. شاید این فرصت خوبی باشد تا استقلالی‌ها بعد از سالها سفری به شیراز داشته باشند و مردم شیراز هم بعد از مدت زیادی شاهد حضور یک تیم بزرگ در شهرشان باشند.

وی در خاتمه بیان داشت: به خصوص حالا که تاریخ دقیق برگزاری لیگ برتر مشخص نیست، بهترین فرصت برای برگزاری چنین دیدارهای دوستانه است. امیدواریم این پیشنهاد با موافقت استقلالی‌ها همراه باشد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز که در رقابتهای لیگ دسته اول کشور حضور دارد، رضا عنایتی مهاجم پیشین آبی پوشان را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته تا بهترین گلزن همه ادوار لیگ برتر نخستین تجربه سرمربیگری اش را در این تیم پر هوادار انجام دهد.

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها