واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال به بازی مشکوک در لیگ نوجوانان

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید اتفاقی که در یکی از بازی‌های لیگ فوتسال نوجوانان رخ داده تبانی نبوده است و تیم غدیر زیر نظر او فعالیت نمی‌کند.

واکنش سرمربی تیم ملی فوتسال به بازی مشکوک در لیگ نوجوانان

اخیراً فیلمی از دیدار دو تیم غدیراقلید و آتیه سازان شازند در لیگ برتر فوتسال نوجوانان منتشر شده است که در این فیلم، بازیکنان دو تیم در زمین ایستاده اند و هیچ تلاشی برای حمله و دفاع انجام نمی دهند.

این فیلم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بازتاب داشت و حتی بحث از مشکوک بودن و تبانی در این مسابقه به میان آمده است.

بعد از پایان این مسابقه و صعود تیم غدیر اقلید به جمع چهار تیم پایانی، اعلام شد که این تیم متعلق به سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال است.

 برای روشن شدن ماجرا با ناظم الشریعه تماس گرفت تا دلیل اتفاقات این بازی و ارتباطش با تیم اقلید را جویا شود.

ناظم الشریعه در این خصوص گفت: اول از همه باید بگویم این تیم ارتباطی به من ندارد. فقط مدیر آکادمی فوتسال ما سرمربی اقلید است و ارتباطی بین من و تیم اقلید نیست. آنها کار خودشان را انجام می دهند.

وی افزود: درباره بحث تبانی هم باید بگویم که هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد این بازی تبانی باشد. بحث تبانی زمانی پیش می آید که یک تیم به دیگری راه بدهد تا همینطور پشت سر هم گلزنی کند. در این مسابقه تیم اقلید یک بر صفر جلو است و همین یک گل برای صعودش کافی است. تیمی که باید حمله کند و گل بزند، تیم شاندیز است.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: تیم شاندیز اگر بیش از سه گل می خورد، اوت می شد. برای همین بازیکنان این تیم در زمین ایستاده بودند و حمله نمی کردند. این بحث ارتباطی به تیم اقلید ندارد. تیم اقلید با همان یک گل صعود می کرد.

ناظم الشریعه در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال و برگزاری اردوهای بعدی این تیم گفت: اردوی بعدی ما ۱۸ مرداد آغاز می شود و بحث تمرینات جدی تر خواهد شد. چند بازیکن ما در جام باشگاه های آسیا حضور دارند. برای همین کارمان سخت است و باید همه چیز را زیر نظر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: ما در شهریورماه تورنمنت آستاراخان را در پیش داریم. بازی با قزاقستان، روسیه و آذربایجان راحت نیست و باید با آمادگی کامل به این تورنمنت برویم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها