ابراز تعجب اولیور ژیرو از رفتار بحث ‌انگیز لوران کوشیلینی

ستاره قدیمی فوتبال فرانسه از رفتار بازیکن خط دفاع آرسنال ابراز ناراحتی کرد.

ابراز تعجب اولیور ژیرو از رفتار بحث ‌انگیز لوران کوشیلینی

لوران کوشیلینی،‌ مدافع 9 سال گذشته آرسنالی‌ها با وجودی که هنوز یک سال دیگر از قراردادش با توپچی‌ها باقیمانده اما تیمش را در سفر به آمریکا همراهی نکرد.

این موضوع البته باعث واکنش‌هایی شد.از جمله اولیور ژیرو، مهاجم فرانسوی سابق آرسنال که با وی در تیم‌های مختلفی،‌همبازی بوده، از این نحوه برخورد دوستش ابراز تعجب کرد.

گلزن 32 ساله در مصاحبه با تلویزیون انگلیس اظهارداشت:لوران دوست خوبم است. او را از 10،‌11 سال قبل می‌شناسم. ما با هم حتی در لیگ دسته دوم فرانسه بازی می‌کردیم.

فوروارد فصل قبل چلسی ادامه داد:او 9 سال تمام برای آرسنال توپ زد. همیشه هم رفتارش حرفه‌ای بوده است.همیشه طوری کار کرده که الگوی خوبی برای بازیکنان جوان  بوده است.

ژیرو افزود:باید از او بابت همه ‌‌سال‌های که برای آرسنال بازی کرده، تقدیرکرد.اما متوجه نمی‌شوم چه اتفاقی افتاده که اینگونه برخورد می‌کند. از این بابت واقعا ناراحت شدم.چون او را شخصیتی بسیار خوب می‌دانم.اما در رسانه‌‌ها چهره‌ بدی از او ساخته شده است.

گلزن تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه تصریح کرد:در باشگاه آرسنال نیستم و نمی‌دانم واقعا چه اتفاقی افتاده است.اما یک نکته را می‌دانم که چیزی در میان بوده که او را اینگونه ناراحت کرده است.

کوشیلینیکه سابقه بازی در تیم‌های لوریان و گنگام را دارد،‌ طبق گزارشESPN تصمیمش را برای رفتن از تیم انگلیسی گرفته است.

ظاهرا چند تیم از لیگ کشورش یعنی لوشامپیونه خواهان همکاری با او هستند و برای همین منظور از طریق مدیر برنامه‌اش در حال مذاکره است.

وی در 9 سال حضور برای توپچی‌ها 243 بازی کرده و 22 گل زده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها