زلاتان بعد از بازنشستگی راهی هلند می شود

زلاتان ایبراهیموویچ اعلام کرد بعد از بازنشستگی از فوتبال قصد دارد به عنوان مدیر به تیم فوتبال آژاکس برگردد.

 زلاتان بعد از بازنشستگی راهی هلند می شود

زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم مطرح سوئدی که در لیگ آمریکا بازی می‌کند، اهداف خود را برای بعد از بازنشستگی از فوتبال بیان کرد. با وجود اینکه خبرهای زیادی درباره بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به میلان به گوش می‌رسید اما این بازیکن در لیگ آمریکا ماندنی شد.

او درباره برنامه خود برای بعد از پایان دوران فوتبالش گفت: من معمولاً دوست ندارم به تیم‌های سابق خود برگردم ولی آژاکس برای من تیمی متفاوت است و دوست دارم بعد از اتمام دوران فوتبالم به این تیم برگردم و در پست مدیر ورزشی باشگاه فعالیت داشته باشم. من فکر می‌کنم بتوانم از کسی که الان این پست در اختیارش قرار گرفته است (ادوین فان درسار) بهتر عمل کنم. آژاکس همیشه در قلب من است و همیشه افتخار کردم که در این تیم بازی کردم. خوشحالم که می‌بینم این تیم توانسته است در فوتبال اروپا عرض اندام کند و در این سال‌ها بازیکنانی را تولید کند که عادت داشته است در سال‌های قبل به دنیای فوتبال معرفی کند.

آژاکس توانست این فصل در لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید و یوونتوس را حذف کند ولی در نهایت برابر تاتنهام در ثانیه‌های پایانی کم آورد و نتوانست به دیدار نهایی برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها