یک ادعای عجیب؛ پالمری:بایرن، سانه را به خدمت گرفت!

یک روزنامه‌نگار ورزشی معروف ایتالیا مدعی شد بایرن مونیخ برخلاف آنچه گفته می‌شود،‌ بازیکن منچسترسیتی را به خدمت می‌گیرد.

یک ادعای عجیب؛ پالمری:بایرن، سانه را به خدمت گرفت!

از چند ماه قبل بحث حضور «لروی سانه» در تیم بایرن مطرح است.بعد از آنکه رفتن فرانک ریبری و آرین روبن،‌ دو وینگر خارجی تیم قطعی شد، موضوع به خدمت‌گیری وینگر جدید برای تیم سرخ‌پوش بوندس‌لیگا مطرح شد.

رسانه‌ها از هفته‌ها قبل بحث حضور مهاجم تکنیکی و 23 ساله منچسترسیتی انگلیس را مطرح کردند.اما رسانه‌ها از قول مقام‌های دو تیم،‌این انتقال را بعید معرفی کردند.

در همین ارتباط «ترانکردی پالمری» گزارشگر معروف ایتالیا در مقاله‌ای که برای سایت توتومرکاتووب نوشت،‌ عنوان کرد بایرن به طور پنهانی موافقت سانه و حتی نیکولا په‌په، فوروارد تیم لیل فرانسه را کسب کرده است.

براساس این ادعا بایرن برای به خدمت‌گیری این دو مهاجم چیزی حدود 165 میلیون یورو هزینه می‌کند که 90 میلیون یورو بابت سانه خواهد بود و 75 میلیون از آن گلزن تیم لیل می‌شود.

البته اگر این ارقام صحیح باشد،‌ آنوقت می‌توان گفت و ادعا کرد که بایرن با پرداخت 90 میلیون،‌دست به گران‌ترین خرید تاریخ بوندس‌لیگا زده است.

البته اگر باز این ادعا صحیح باشد،‌جمع رقمی که مونیخی‌ها برای خرید بازیکن در تابستان سال جاری هزینه کرده‌اند،‌به 300 میلیون یورو خواهد رسید که چنین هزینه‌ای در تاریخ بایرن بی‌سابقه خواهد بود.

روزنامه‌نگار ایتالیایی در پایان گزارش خود از علاقمندان خواست منتظر روزهای آینده که این دو بازیکن به تمرینات تیم خود بازمی‌گردند،‌باشند تا شاهد تحقق چنین انتقالاتی باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها