کریمی جای ابراهیمی را پر کرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هرچند قائدی و دیاباته بلای جان همه حریفان استقلال شده‌اند، اما به نظر من بهترین بازیکن این روزهای تیم علی کریمی است.

کریمی جای ابراهیمی را پر کرد

رضا جلولی هافبک میانی تیم استقلال در دهه شصت وضعیت این تیم را در نیم فصل اول جمع بندی کرد و در این خصوص  اظهار داشت: خروجی‌های فراوان ابتدای فصل باعث شد تا شروع کار خوب نباشد. اما انصافا استراماچونی خیلی سریع توانست بازیکنان جدید را با هم هماهنگ کرده تیم را به شرایط مطلوب نزدیک کند که این کار قابل تقدیر بود. 

کار استراماچونی در برگشت سخت است

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: کار استراماچونی در ابتدای فصل کار دشواری داشت اما حالا که رفته، پس از بازگشت کاری به مراتب دشوار تر از ابتدای فصل خواهد داشت. سرمربی استقلال بعد از بازگشت باید کارش را از صفر و شاید هم از زیر صفر آغاز کند. ضمن این که حالا توقع از او بسیار بالا رفته و این هم باعث می شود کارش سخت تر شود.

حریفان استقلال دیگر غافلگیر نمی شوند

هافبک دهه شصت آبی پوشان گفت: استراماچونی یک سیستم که در ایران استفاده نمی شد را وارد کرد و با روش ۳-۴-۳ مدرن به لیگ آمد. هرچقدر هم که اول کار نتیجه نگرفت برای جا انداختن آن پافشاری کرد تا سرانجام سیستمش را جا انداخت.

چون این شیوه در ایران استفاده نمی شد، بسیاری از حریفان غافلگیر شدند و پیروزی‌های خوب و پرگل استقلال هم به همین دلیل بود. اما در نیم فصل دوم تیم‌ها روی این سیستم و روش‌های مقابله با آن کار کرده و مثل نیم فصل اول مقابل تیم استرا غافلگیر نمی‌شوند و این هم کار او را نسبت به نیم فصل اول سخت می‌کند.

استقلال را طلسم کرند

جلولی در خصوص به هم ریختگی استقلال گفت: واقعا نمی‌دانم چه طلسمی گریبان این تیم را گرفته تا بیاید حالش خوب شود، اتفاقی می‌افتد که همه چیز از هم می‌پاشد. اتفاقی که این دفعه هم افتاد و به شدت ترمز این تیم کشیده شد.

این اتفاقات باعث دل شکستگی هواداران و پیشکسوتان می‌شود. من خودم دلم گرفت و افسوس خوردم که چرا نباید تیم ما آرامش داشته باشد و چرا باید تا به صدر جدول می‌رسد این همه حاشیه پیرامون آن تولید می‌شود.

استقلال چه جذابیت و منافعی برای آقایان دارد؟

هافبک دهه شصت استقلال گفت: متاسفانه سوء مدیریت در این تیم وجود دارد و بسیاری از حواشی ناشی از سوء مدیریت است. واقعا نمی‌دانم استقلال چیست و چه منافعی برای آقایان دارد که آن را قربانی سوء مدیریت خود می‌کنند. این تیم چه منافعی دارد که به هیچ قیمتی آن را رها نمی‌کنید؟ 

ای کاش در کشور ما جا بیفتد که اشخاص در کارهایی باشند که در آن تخصص دارند نه به اموری ورود کنند که به آن علاقه دارند. مدیریت استقلال در سالهای اخیر در دست افرادی بوده که تخصصی در امور مدیریتی آن ندارند. مدیران ناکارآمد باید از این تیم بروند تا جا برای متخصصان باز شد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها