قلی زاده: لژیونرها، سفیران فوتبال ایران هستند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمام لژیونر‌ها برای ایران افتخارآفرینی کرده و سفیران فوتبال مان در اروپا هستند.

قلی زاده: لژیونرها، سفیران فوتبال ایران هستند

علی قلی زاده، هافبک ایرانی تیم شارلوا بلژیک درباره برتری یک بر صفر این تیم مقابل خنت در جام حذفی بیان کرد: خدا را شکر این بازی را بردیم و یک مرحله صعود کردیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما خوشبختانه بازی با همان یک گل تمام شد و توانستیم به مرحله بعدی برویم.

او افزود: خوشحالم پس از اردوی تیم ملی برای دیدار با عراق یک بار دیگر میلاد محمدی را دیدم، اما خوشبختانه تیم خنت با این بازیکن مقابل شارلروا برنده نشد.

قلی زاده تصریح کرد: خوشبختانه برخی بازیکنان ایرانی در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و عملکرد فوق العاده‌ای هم دارند. تمام آن‌ها برای ایران افتخارآفرینی می‌کنند و تمام بازیکنان لژیونر، سفیر کشورمان هستند. شک نکنید هیچ یک از بازیکنان یک درصد هم کم نمی‌گذارند چراکه در این صورت اسم ایران زیر سوال می‌رود.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: خیلی خوشحالم به عنوان یک بازیکن ایرانی می‌توانم اسم کشورم را بالا نگه دارم.

او درباره آخرین وضعیت تیم شارلروا گفت: از زمانی که کاوه رضایی به تیم مان اضافه شده وضعیت شارلروا بهتر شده است. همه می‌بینید که او چه قدر زحمت می‌کشد و با دوندگی هایش تیم را بالا نگه می‌دارد. به قول بازیکنان تیم، کاوه ۲ شش دارد.

قلی زاده درباره اینکه آیا بازیکنان بیشتری از ایران می‌توانند در فوتبال اروپا بازی کنند، گفت: همه می‌دانیم بازیکنان با استعداد و فوق العاده‌ای در ایران حضور دارند و تنها نیاز به دیده شدن دارند. هرچند من در تیم‌های بزرگ استقلال یا پرسپولیس بازی نکردم، اما از سایپا به فوتبال ایران معرفی شدم. یک ایرانی در شارلروا حضور دارد که راه را برای من باز کرد. اگر کاوه رضایی نمی‌توانست در این تیم خوب بازی کند، شرایط حضور من در شارلروا فراهم نمی‌شد. همانگونه که کاوه سال اول حضورش در بلژیک فوق العاده عمل کرد، من هم باید خوب باشم تا راه برای سایر بازیکنان ایرانی باز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها