علی حمودی : مقابل استقلال باید امتیاز بگیریم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در طول هفته های گذشته از داوری ضربه خوردیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم.


علی حمودی :  مقابل استقلال باید امتیاز بگیریم

علی حمودی در خصوص شرایط این روزهای پیکان برای دیدار برابر استقلال تهران از هفته چهاردهم لیگ گفت: خدا را شکر تیم ما از نظر فنی کیفیت خوبی دارد. ما تلاش زیادی می کنیم تا موفق باشیم. همه بازیکنان از جوان ها و با تجربه ها دست به دست هم داده تا با سرمربی گری خوب فرکری نتایج خوبی کسب کنیم اما متاسفانه شرایطی پیش آمده که ما امتیازات زیادی را از دست دادیم.  

وی با انتقاد از عملکرد داوران در هفته های گذشته گفت: این روزها ما خوب بازی می کنیم اما داوری ها به ضرر ما است. در چند بازی گذشته ما از اشتباهات داوری متضرر شدیم و امتیازات زیادی را از دست دادیم. اگر این اشتباهات بوجود نمی آمد به طور حتم ما یکی از تیم ها بالای جدول بودیم. در دیدار برابر  نفت آبادان و چند بازی دیگر داوری به ما ضربه زیادی زد و نتوانستیم به انچه که می خواهیم دست پیدا کنیم اگر در مورد داوری صحبت کنیم محروم می شویمو اگر هم صحبت نکنیم باید این چنین ضربه بخوریم و شرایط خوبی در جدول نداشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت: من یکی از فوتبالیست هایی هستم که در سالهای گذشته در طول یک فصل شاید یک بار کارت زرد می گرفتم اما این روزها چون کاپیتان تیم پیکان هستم و باید هدایت تیمم را داشته باشم مجبورم با داور صحبت کنم و اشتباهات او را به وی تذکر بدهم اما همین مسئله باعث شده تا کارت های زیادی دریافت کنم.

حمودی در ادامه افزود: امیدوارم این مشکل حل شود تا نه تنها پیکان بلکه دیگر تیم ها هم از اشتباهات داوری متضرر نشوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پیکان برای این اتفاقات و اشتباهات داوری با کمیته داوران صحبت کرده است یا خیر، افزود: مسئولان تیم ما که زحمات زیادی می کشند نامه نگاری هم کرده اند اما متاسفانه هنوز این اشتباهات ادامه دارد و بیشتر تیم ها از این موضوع ضرر کرده اند.

حمودی در مورد استقبال حریف روز دوشنبه پیکان هم گفت: استقلال این روزها شرایط بسیار خوبی دارد. متحول شده، خوب بازی می کند و نتایج خوبی هم کسب می کند و یک تیم قابل احترام است. آنها هفته گذشته هم به صدر جدول رسیدند و ما باید برابر تیمی به میدان برویم که این روزها به بهترین تیم لیگ ایران تبدیل شده است. آنها از هر لحاظ به آمادگی کامل به مصاف حریفانشان می روند ولی ما هم پیکان هستیم. بازیکنان خوبی داریم و باید بدنبال کسب امتیاز از استقلال باشیم تا بتوانیم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که پیکان با آن دست و پنجه نرم می کند. نداشتن تماشاگر است. به طور حتم اگر ما هم طرفداران زیادی داشتیم مطمئنا می توانستیم با حمایت آنها نتایج بهتری کسب کنیم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها