مهاجری: دوست داشتم سپاهان را ببریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خیلی دوست داشتم بازی را ببریم اما نشد.

مهاجری: دوست داشتم سپاهان را ببریم

رضا مهاجری پس از تساوی 2 بر 2 مقابل سپاهان اظهار داشت: جا دارد به جامعه نساجی تبریک بگویم. در مقابل تیم شایسته و صدرنشین سپاهان، بازی خوب و جانانه ای را به نمایش گذاشتند. وقتی سوت بازی زده می‌شود و بازیکن در جریان مسابقه قرار می‌گیرد، آن وقت شایستگی‌ها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: ما برای بازی برنامه داشتیم. وقتی جلو افتادیم، تعویض علیاری کار ما را خراب کرد. می‌دانستیم که کی روش برای سرزنی اضافه می‌شود، اما تعویض دست ما را بست. خیلی دوست داشتم بازی را ببریم، اما نشد. تیم مقابل هم سپاهان است و امکانات، بازیکن و مربی خوب دارد. 

مهاجری در مورد عملکرد داوران گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. از زمانی که ممبینی آمده، شرایط بهتر شده است. اگر کمک داور تمرکز داشت، آن صحنه را گل اعلام نمی‌کرد. همانطور که ما به بازیکنان می‌گوییم، تمرکز باشد داشته باشند داوران هم باید این کار را بکنند. امروز هم یک فوتبال خوب دیگر را دیدیم. این نوید روزهای بهتر را می‌دهد. دو گل زدیم و دو موقعیت دیگر هم داشتیم ولی مساوی شاید عادلانه‌ترین نتیجه بود.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته گل سپاهان و نساجی آفساید بود، اظهار داشت: او نظرش را گفته و من هم احترام می‌گذارم اما چیزی که اتفاق افتاد را همه دیدند. مقابل سپاهان آن موقعیت را گیر آوردن کار بزرگی است. ما در این دیدار پا پس نکشیم که خیلی ارزشمند است.

مهاجری تاکید کرد‌: باز هم می‌گویم این تیم نیازمند حمایت است و حمایت. باید اتحاد و همدلی داشته باشیم و منیت را کنار بگذاریم. حیف است که نساجی در سطح اول فوتبال ما حضور نداشته باشد. اگر اختلاف‌ها را کنار بگذاریم، روزهای بهتری در انتظار نساجی کبیر است. 

سرمربی نساجی در مورد گل‌های خورده این تیم اظهار داشت: ما در دیدار مقابل استقلال هم روی عدم تمرکز گل خوردیم. آنها در این مسابقه چند موقعیت داشتند. از سوی دیگر، حقیقی مدتی از شرایط چارچوب دور بوده و پیش از این هم گفتم او باید این روزها را یادش بماند. مطمئنا حقیقی به روزهای خوبش برگردد خیلی خوب خواهد شد. 

وی در مورد اینکه مدافعان سپاهان قد بلند بودن و شما مدام ارسال می‌کردید، گفت:‌ ما دو گل را روی ارسال زدیم. قد بلند بودن مدافعان سپاهان دلیل نمی‌شود ارسال نکنیم و نمی‌توانیم این کار را کنار بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها