ورمزیار : در تیم ملی ایران هرکس ساز خودش را می‌زد

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: از بازیکنان باتجربه بعید بود که اجازه دهند ضربه ارسالی عراقی‌ها به راحتی وارد دروازه شود.

ورمزیار : در تیم ملی ایران هرکس ساز خودش را می‌زد

صادق ورمزیار  در مورد شکست تیم ملی ایران برابر عراق از مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: انتظار نداشتیم که تیم ملی کشورمان برابر عراق پیروز شود، خیلی‌ها معتقد بودند این بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، البته این اتفاق در حال رخ دادن بود ولی در ثانیه‌های پایانی، یک اشتباه از همه بازیکنان تیم ملی باعث شد که به راحتی دروازه‌مان باز شود.

وی تأکید کرد: از بزرگان و باتجربه‌های تیم ملی بعید بود هنگامی که ضربه کرنر ارسال می‌شود، فقط نظاره‌گر باشند که بازیکن عراقی به راحتی بتواند دروازه ما را باز کند. در زدن این گل، همه سهیم بودند؛ از ویلموتس تا بیرانوند همگی مقصر بودند و امیدوارم حال که این دیدار را با شکست به پایان رسانده‌ایم، برای بازی‌های بعد آمادگی بهتری داشته باشیم.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: اتفاقاتی که قبل از اردوی تیم ملی بین ویلموتس و فدراسیون فوتبال رخ داد، تأثیر بسزایی در شرایط حال حاضر فوتبال ملی کشورمان داشت. مسئولان فدراسیون باید پاسخگو باشند و به راحتی از جواب دادن فرار نکنند. تیم ملی ما نباید دو بازی پی‌درپی برابر بحرین و عراق را با شکست به پایان برساند البته این روزها عراق به یک معضل بزرگ برای فوتبال ما تبدیل شده و هربار که برابر این تیم قرار می‌گیریم، نتیجه‌ای جز شکست یا تساوی در پایان نصیب ما نخواهد شد.

ورمزیار ادامه داد: متأسفانه باتجربه‌ها هم نقش پررنگی در این دیدار نداشتند و بیشتر از جوانان در این شکست سهیم بودند. از مسعود شجاعی بعید بود که چنین عملکردی داشته باشد، اخطار دوم را دریافت کند و پس از اخراج، با داور به جر و بحث بپردازد. بزرگترهای تیم باید آرامش بیشتری به تیم می‌دادند و بازیکنان جوان از تجربه آنها استفاده می‌کردند اما این اتفاق در دیدار برابر عراق رخ نداد.

وی با انتقاد از ویلموتس در خصوص تعویض‌هایش گفت: هرگز متوجه این مسئله نشده‌ایم که چرا عده‌ای تعویض می‌شدند و عده‌ای دیگر، تعویض نمی‌شوند ولی مشخص بود که نظم و هماهنگی در تیم ملی وجود ندارد و هر کس ساز خودش را می‌زند. در تمام خطوط اشتباهات فاحشی داشتیم و در هر دو گل، این اشتباهات تأثیر فوق‌العاده‌ای داشت.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هرگز یاد نگرفته‌ایم وارد حاشیه و جوی نشویم که بخواهد به تیم ملی ضربه بزند، گفت: بارها و بارها گفته‌ شده که تیم‌های عربی به دنبال حاشیه‌سازی هستند این در حالی است که همه این موضوع را شنیدند به جز بازیکنان تیم ملی. شاهد بودیم که روز گذشته مقابل عراق باز هم این اتفاق رخ داد و بازیکنان ما بار دیگر بی‌دلیل وارد حواشی شدند که مطلوب عراقی‌ها بود. در پایان هم دیدیم که تمام این اتفاقات دست به دست هم داد که نتوانیم برابر عراق به پیروزی برسیم.

ورمزیار در پایان خاطرنشان کرد: هنوز زمان بازی‌های سخت ما نرسیده است. اگر به دور بعد صعود کنیم، مطمئناً با حریفان سنگین‌تر و خطرناک‌تری باید روبرو شویم بنابراین باید با تدابیر ویژه و ارائه یک برنامه درازمدت، خود را آماده دیدارهای بعدی کنیم البته اگر بتوانیم از این گروه صعود کنیم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها