کلانی: برانکو نمی‌توانست جام چهارم را بگیرد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: این تیمی که می‌بینم، می‌تواند امیدهای ما را بعد از چهل واندی سال زنده کند و به ثمر برساند.

کلانی: برانکو نمی‌توانست جام چهارم را بگیرد

حسین کلانی در حاشیه تمرین امروز تیم المپیک ایران در خصوص وضعیت این تیم گفت: این تیمی که من می‌بینم، تیمی است که می‌تواند امیدهای ما را به ثمر برساند و بعد از چهل و اندی سال باعث خوشحالی همه ما می‌شود. اگر حادثه‌ای پیش نیاید و همه کمک کنند تا حاشیه‌ها در اطراف این تیم کمتر شود و سعی کنیم که این تیم را در آرامش بگذاریم، مطمئناً موفق و باعث سربلندی ما خواهد شد. 

وی در پاسخ به اینکه حمید استیلی و کادر او توانایی المپیکی کردن این تیم را دارند، گفت: تمام مربیان قبلی شخصیت‌های خوبی بودند، اما به علت یکسری اختلاف سلیقه، متأسفانه نتوانستند کار کنند. چون استیلی و دوستان او از ابتدا در جمع کردن این تیم و کارهای مقدماتی و به ثمر رساندن آنها کوشش داشتند، تصمیم بر این شد که تمام وظایف و مسئولیت‌ها بر عهده خود استیلی باشد. بچه‌ها هم به خاطر علاقه خاصی که به او داشتند، کمک می‌کنند و فرقی نمی‌کند که برای کدام باشگاه باشند. 

وی افزود: با رفتاری که من از کادر فنی در این مدت مشاهده کردم، همبستگی بسیار خوبی را بین بچه‌ها ایجاد کرده که خود این موضوع می‌تواند یک عامل مهم برای موفقیت این تیم باشد. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد حال و روز این تیم با هدایت گابریل کالدرون، گفت: تفکرات دو نفر مثل هم نمی‌تواند باشد و مقداری متفاوت است. برانکو نزدیک به چهار سال با این تیم بود و این تیم را از شرایط نابسامان، به سمت بالا برد و موفقیت‌هایی را کسب کرد. این تیم بعد از رفتن برانکو در شرایط سختی قرار گرفت و همه تیم‌ها سعی‌شان بر این بود که مقابل این تیم بایستند.

وی افزود: ما از دور می‌بینیم و از داخل تیم و بچه‌ها باخبر نیستیم. در ماه‌های اخیر حواشی زیادی برای پرسپولیس و مدیریت آن و نحوه اداره تیم ایجاد شد. پولی که حق تیم است، فیفا نمی‌تواند بدهد. این مشکلات دامنگیر می‌شود و تحولاتی که در مدیریت پرسپولیس اتفاق افتاد، خودش سکته بود. 

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من به جز خودم، وطنم و هموطنانم برای هیچ کسی ارزش قائل نیستم. ممکن است حرفی نزنم و گاهی سکوت کنم، اما همیشه برخی می‌خواهند به خاطر منافع‌شان از حسن نیت ما سوءاستفاده کنند. 

کلانی در مورد اینکه پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار دارد اما انتقاداتی زیادی به این تیم وارد است و خیلی از پیشکسوتان معتقدند این تیم جامی نمی‌آورد، گفت: آیا در دنیا تیمی بوده که چندسال قهرمان لیگ و جام حذفی بشود؟ ما از رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا، سلتیک و... با آن امکانات بالاتر داریم؟ ما در درون خودمان مبارزه می‌کنیم و با بیرون خودمان هم مبارزه می‌کنیم.

وی ادامه داد: برانکو خیلی زرنگ بود، چون امکان اینکه جام چهارم را بیاورد نبود. البته همه سعی خودشان را می‌کنند. انصاری‌فر و دیگر دوستانی که در هیأت مدیره هستند، واقعا زحمت می‌کشند و با بردباری مسائلی که برایشان به وجود می آید، تحمل می‌ کنند و گاهی توهین‌هایی را هم می‌شنوند.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: باید بدون تعصب به این مسائل نگاه کرد. استقلال و پرسپولیس دو تیمی هستند که مورد توجه اکثریت مردم هستند.گاهی مشکلاتی برای این تیم‌ها به وجود می آید و تیم‌های دیگر هم آن را تشدید می‌کنند. بعضی از دوستان ما چشمانشان را می‌بندند و این مشکلات را تشدید می‌کند. در بعضی قسمت‌های باشگاه ضعف‌هایی داریم که در آینده جبران خواهد شد.

وی گفت: رادیو و تلویزیون خیلی از پول ما را نمی‌دهد، برای چه؟ آنقدر که استفاده می‌کنند، پول نمی‌دهند. سازمان لیگ پول ما را درست نمی‌دهد. می‌گویند این دو تیم دولتی هستند، اما کدام تیم‌ها هستند که پولی از بیت‌المال نمی‌گیرند؟ یک تیم را نام ببرید که خصوصی باشد و از جیبش خودش خرج کند. البته شهر خودرو خصوصی است. ببینید این پولهایی که هزینه می‌شود چگونه هزینه می‌شود و از کجا می آید.

کلانی عنوان کرد: هیچ وقت جستجو کردید که اگر میلیاردها خرج می‌کنم، از کجا آورده‌ام؟ مشکلات برای پرسپولیس و استقلال بیشتر است و دوستان ما در رسانه‌ها باید با دقت و بدون تعصب به مسائل نگاه کنند و کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها