حاجی‌زاده: روح نکونام از کار تدارکات با خبر نبود

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: روح جواد نکونام از کار تدارکات تیم خبر نداشت.

حاجی‌زاده: روح نکونام از کار تدارکات با خبر نبود

در مورد بازی روز گذشته فولاد با پرسپولیس و سنگ پرانی های زیادی که در این مسابقه شد اظهار داشت: متاسفانه این کار در همه ورزشگاه های ایران در حال اپیدمی شدن است و ما هم ناراحتیم که اتفاق رخ می دهد. در سابق نهایت یکی دو نفر بودند که چنین کارهای زشتی را انجام می دادند اما اکنون این تعداد در حال زیاد شدن هستند. 

وی افزود: یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که کسی وظیفه کنترل ورزشگاه را به عهده نمی گیرد. یعنی مشخص نیست مسئول کنترل ورزشگاه باید به دوش کدام ارگان باشد. 

سرپرست سرخپوشان اهوازی در مورد تطعیلی تمرینات این تیم با توجه به تعطیلی لیگ در دو هفته پیش رو گفت: امروز تیم ریکاوری دارد اما به نظر سه روز تمرینات تیم تعطیل شود. 

حاجی زاده در خصوص کار جنجالی تدارکات فولاد که شائبه های زیادی را بابت بحث جادو در فوتبال ایجاد کرد گفت: ما هم بعد از بازی متوجه شدیم که در فضای مجازی و رسانه ها غوغایی شده است و همان بعد از بازی باشگاه به این فرد اعلام کرد که در تمرینات حاضر نشود و امروز هم باید به باشگاه بیاید و بابت کاری که کرده توضیح دهد. 

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارد کار این تدارکات باعث انتقادهای زیادی به جواد نکونام شده عنوان کرد: متاسفانه همین طور است درحالی که روح جواد نکونام از این کار با خبر نبوده است و او علی حمیدی است که 30 سال است کنار تیم فولاد است و روز گذشته می گفت برای چک کردن تور دروازه ها به آن سمت زمین رفته و آنجا بطری آب را دیده و برداشته است. در هر صورت برای خود ما هم این کار جای تعجب دارد و قطعا با این موضوعات برخورد می کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها