نوراللهی: در دربی اتفاق خاصی نیفتاد که پرسپولیس و استقلال محروم شدند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم در دربی اتفاق خیلی خاصی نیفتاد که تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال محروم شدند.

نوراللهی: در دربی اتفاق خاصی نیفتاد که پرسپولیس و استقلال محروم شدند

احمد نوراللهی بعد از برتری پرسپولیس مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازی سختی را داشتیم و نبود هواداران خیلی ما را اذیت کرد.

وی افزود: خدا را شاکرم که بازی را بردیم و در کورس قهرمانی بمانیم. ما فعلا به بازی‌های خودمان کار داریم و امیدوارم در آینده هم موفق شویم. فوتبال بدون تماشاگر هیچ معنایی ندارد.استقلال و پرسپولیس هر دو با هم محروم شدند ولی به نظرم در دربی اتفاق خیلی خاصی نیفتاد که تماشاگران محروم شدند. من امیدوار هستم تماشاگران پرسپولیس باز هم کنار ما باشند چون آنها در این 3 سال خیلی به ما کمک کردند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جونیور و انتقاد کارشناسان از این بازیکن گفت:نمی‌شود الان بگوییم یک بازیکن بد بود، ما همه یک تیم هستیم، همه با هم می‌بریم و همه با هم می‌بازیم. جونیور هم زحمت می‌کشد و ما هم سعی می‌کنیم به او کمک کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا این بازیکن آماده است یا خیر گفت: این در حیطه وظیفه من نیست که در موردش نظر بدهم ولی ما کمک می‌کنیم که وی بتواند به تیم ما کمک کند.

نوراللهی در خصوص اینکه آیا منظور از کمک به وی به جای او گل زدن است گفت: نه ولی ما به هر نحوی شده به این بازیکن کمک می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه کالدرون مدعی شده پاس‌های آخر خوب به مهاجمان داده نمی‌شود گفت: ما امروز 4-5 فرصت خوب داشتیم ولی امروز در نبود هوادارانمان انگار چیزی کم داشتیم. شاید اگر مقداری  هم مشکل داشتیم فقط به خاطر نبود هوادارانمان بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها