شناسایی و دستگیری سارقان منازل بازیکنان رئال مادرید

چند تن از سارقانی که به منازل بازیکنان تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو، در زمان بازی‌ تیم‌های‌شان دستبرد می‌زدند، شناسایی و دستگیر شدند.

شناسایی و دستگیری سارقان منازل بازیکنان رئال مادرید

به نقل از نشریه آ اِس، چهار تن از اعضای باندی که به منازل بازیکنان تیم‌‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکومادرید دستبرد می‌زدند شناسایی و دستگیر شدند و برخی اموال مسروقه و مقادیری جواهرات و پول نقد از آنها پس گرفته شد.

یکی از افرادی که دستگیر شده‌اند، شخصی با ملیت آلبانیایی است که سال 2007 نیز به دلیل سرقت از منزل به خوسه لوئیس مورنو، هنرپیشه معروف اسپانیا بازداشت شده بود.

از جمله اموال مسروقه پس گرفته شده از سارقان، مدال‌ نایب قهرمانی توماس پارتی، بازیکن تیم فوتبال اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا است.

افراد دستگیر شده جزو باندی هستند که به منازل بازیکنان اتلتیکو و رئال مادرید و حتی زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها در اوقاتی که آنها درگیر بازی تیم‌‌های خود بوده و خارج از خانه حضور داشتند، دستبرد می‌زدند. گزارش‌هایی هم منتشر شده مبنی بر اینکه این سارقان حتی زمانی که افراد دیگری در منازل این بازیکنان حضور داشته بودند نیز به صورت گروهی به آنجا حمله و اموال‌شان را سرقت کردند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها