تیم جدیدی به لیگ برتر بسکتبال اضافه نمی‌شود

فصل جدید مسابقات باشگاهی بسکتبال با ۱۴ تیمی که حضورشان در مراسم قرعه‌کشی هفته گذشته قطعی شد، آغاز شده و تیم جدیدی به این رقابت‌ها اضافه نمی‌شود.

تیم جدیدی به لیگ برتر بسکتبال اضافه نمی‌شود

لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۹ - ۹۸ در حالی چهارشنبه هفته گذشته قرعه کشی شد که ۱۴ تیم حضور خود را در این رقابت ها قطعی شده اعلام کردند.

با لحاظ شدن همین تعداد تیم قرعه کشی مسابقات انجام شد اما در عین حال صحبت از حضور احتمالی یک تیم دیگر مطرح بود و اینکه شاید این تیم به عنوان نماینده فدراسیون به فهرست شرکت کنندگان در لیگ برتر اضافه شود.

به گفته مسئول کمیته مسابقات فدارسیون بسکتبال اما اضافه شدن تیمی جدید با هر عنوان به لیگ برتر منتفی است. پیام سیفی زاده  در این زمینه گفت: با وجود قرعه کشی مسابقات و مهلتی که تا زمان انجام آن برای اعلام آمادگی قطعی تیم ها تعیین شده بود، صحبت هایی مبنی بر اضافه شدن تیمی جدید مطرح بود. به همین دلیل مهلتی دوباره تعیین شد تا در صورت اضافه شدن قطعی این تیم، فهرست شرکت کنندگان را به ۱۵ تیم افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: قرار بود تیمی به عنوان تیم جوانان ۲۰۲۰ داشته باشیم اما در کل حضور این تیم در لیگ برتر منتفی شد. اگر این تیم واقعا قصد حضور در مسابقات داشته باشد در لیگ دسته یک شرکت خواهد کرد.

در هر صورت و با توجه به  منتفی شدن حضور تیم جدید، لیگ برتر بسکتبال از ۹ آبان ماه و با ۱۴ تیم آغاز می شود.

نفت آبادان، شهرداری گرگان، شیمیدر تهران، پتروشیمی بندرامام، ذوب آهن اصفهان، توفارقان آذر شهر، رعدپدافند، مس کرمان، آویژه صنعت مشهد، مهرام تهران، نیروی زمینی تهران، شورای شهر قزوین، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران ۱۴ تیمی هستند که در این فصل از مسابقات حضور خواهند داشت.

برنامه هفته نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال با لحاظ شدن حضور این تیم ها به این شرح است:

* نفت آبادان - اکسون تهران

* پتروشیمی بندرامام - نیروی زمینی تهران

* ذوب آهن اصفهان - مهرام تهران

* شهرداری گرگان - شهرداری بندر عباس

* شیمیدر تهران - شورای شهر قزوین

* رعد پدافند - مس کرمان

* توفارقان آذر شهر - آویژه صنعت مشهد 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها