امید نمازی: تجربه مربیگری من بیشتر از مجیدی است

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات دستیار فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه او نمازی را نمی‌شناخت واکنش نشان داد و تاکید کرد که مجیدی به دنبال همکاری با او بود.

امید نمازی: تجربه مربیگری من بیشتر از مجیدی است

امید نمازی درباره ادعای فرشاد ماجدی مبنی بر این که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید امید نمازی را نمی‌شناخت و سکوت فدراسیون درباره این که او در اردوی ازبکستان به مجیدی تحمیل نشده است، گفت: به گذشته که نگاه کنیم، مصاحبه‌های فرهاد مجیدی را خواهید دید که او گفته "خودم درخواست کردم ایشان (نمازی) در کنار من باشد." این موضوع در آرشیو گفت‌وگوهای مجیدی موجود است.

او خاطرنشان کرد: اگر ماجدی گفته که مجیدی من را نمی‌شناخت، شاید به خاطر مسائل فنی است که او شناخت کاملی از من نداشته است. من قبل از صحبت با مجیدی، صحبت‌هایی با کمیته فنی فدراسیون فوتبال داشتم و سمت مربیگری تیم ملی امید به من پیشنهاد شد.  با توجه به این که با دستیاران خارجی مجید موافقت نشده بود، من را به او پیشنهاد کردند و او گفت‌وگویی با من داشت و خواهش کرد که من در کنارش باشم. نمی‌دانم منظور ماجدی چه بود.

این مربی ایرانی شاغل در آمریکا در واکنش به این که چرا مجیدی در مصاحبه اخیرش هیچ نامی از او نبرده است؟ گفت: او به من اشاره نکرد چون در کار من اشکالی نبود. بعد از بازگشت از ازبکستان به ایران، مجیدی با من برای حضور در دو، سه بازی هماهنگ کرد اما من باید به آمریکا بازمی‌گشتم. به همین دلیل گفتم که به آمریکا می‌روم اما می‌توانم به ایران بیایم.

نمازی به اختلافش با فدراسیون فوتبال برای همکاری با تیم ملی اشاره کرد و افزود: به فدراسیون گفتم در روزهای فیفا دی می‌توانم کنار تیم ملی باشم. این مساله باعث شد در زمان مجیدی و همین الان در زمان استیلی و بعد از صحبتی که با اکبر محمدی داشتم، نتوانم در تیم ملی فعالیت کنم و در نهایت دستیارهای دیگری انتخاب کنند. اتفاقا این موضوع بهتر است چرا که استیلی دستیارانی نیاز دارد که به طور مستمر در ایران باشند.

وی درباره این که حضورش در ایران منتفی شده است، تاکید کرد: این موضوع به طور صد درصد منتفی است و اعلام کردم نمی توانم تمام وقت آن‌جا باشم. من شرایط خودم را داشتم چرا که در آمریکا مشغول به کاری هستم و نمی‌خواستم کارم را تمام وقت روی تیم ملی امید بگذارم. هدفم کمک به کشورم بود و گر نه رزومه و تجربه من خیلی بیش از این است که بیایم و در تیم امید دستیار مربی‌ای بشوم که تازه دوران مربیگری را آغاز کرده است. این موضوع برایم اهمیتی نداشت چون که قصدم صرفا کمک کردن بود. هیچ وقت نمی‌توانستم تمام وقت در ایران باشم و کنار دست مربیان باشم.

مربی تیم ملی جوانان آمریکا خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم از حواشی دور بمانم. موضوعاتی که ماجدی مطرح کرد یا فدراسیون جواب نداد، در اختیار من نیست. هر کسی می‌تواند هر حرفی بزند. من دو روز کنار ماجدی بودم و رفتار خوبی هم با هم داشتیم اما منظور او را نمی‌دانم. این که مجیدی من را نمی شناسد کذب محض است. او در دوره کی‌روش دو بار به تیم ملی دعوت شد. فکر کنم منظور او مسائل فنی بوده است چرا که اگر مجیدی من را نمی‌شناخت، همانند سایر مربیان پیشنهادی، حاضر به همکاری نمی‌شد.

نمازی درباره پیشنهادش از یک تیم باشگاهی در آمریکا اظهار کرد: در حال مذاکره هستم. این موضوع برای سال آینده لیگ آمریکا است و هنوز دو ماهی به شروع رقابت‌ها مانده است. فعلا در حال گفت‌وگو هستیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این که تیم ملی می‌تواند به المپیک صعود کند؟ تاکید کرد: چرا که نه! تیم ملی امید بازیکنان با استعدادی دارد اما کارشان سخت است. آن‌ها در گروه دشواری قرار دارند اما این اتفاق نشدنی نیست. با همدلی و بازی‌های دوستانه زیاد می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها