یدالله محبی به حریف اوکراینی‌اش گفت مدال را نمی‌خواهد!

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: یدالله محبی بعد از کشتی خوبی که مقابل حریف آمریکایی گرفت متاسفانه روبه روی حریف اوکراینی به نوعی شاید مدال را دودستی تقدیم حریفش کرد و گفت آن را نمی‌خواهم.

یدالله محبی به حریف اوکراینی‌اش گفت مدال را نمی‌خواهد!

محسن کاوه  در مورد مبارزه کشتی گیران ایرانی در روز دوم رقابت های جهانی 2019 نورسلطان اظهار داشت: بچه‌های ما خوب بودند اما یک چیزی که جایش واقعا خالی است، اینکه آنها قدر این موقعیت را خوب نمی‌دانند. انصافا رضا اطری در گروه سختی قرار داشت، کشتی‌های خوبی هم گرفت به جز مبارزه سوم پنجمی‌اش. کشتی گیر روس که فینالش را هم با امتیاز فنی تمام کرد، سخت ترین کشتی‌اش را با اطری گرفت. او خیلی خوب پیش رفت اما شاید در کشتی رده بندی حریفش را دست کم گرفت. یا یدالله محبی که فرصت را به راحتی از دست داد. او شرایط خوبی داشت، کشتی خوبی هم مقابل حریف آمریکایی گرفت ولی متاسفانه روبه روی حریف اوکراینی به نوعی شاید مدال را دودستی تقدیم حریفش کرد و گفت آن را نمی‌خواهم. این در شرایطی بود که راحت می‌توانست حریف اوکراینی را شکست دهد.

وی با اشاره به عملکرد یونس امامی تاکید کرد: یونس نسبت به گذشته جهش چشمگیری داشت و واقعا در مصاف با حریف قزاقستانی حقش را ضایع کردند. او برنده کشتی بود. کریمی اما فکر می‌کنم همانی بود که باید می‌بود. او قبلا سه بار به حریف آمریکایی‌اش باخته، در این مدت خیلی با او صحبت کرده‌ایم و آن چیزهایی که لازم بوده به او گفته شده است. دیدارهایی که باخته، کلی تجربه برایش به همراه داشته و البته جیدن کاکس کشتی گیر خیلی خوبی است.

کاوه با اشاره به قرعه عجیب کشتی گیران میزبان خاطرنشان کرد: یک چیز عجیبی که در این چند روز شاهدش بودیم و نه تنها برای ما، بلکه برای همه تیم‌ها عجیب بود، چیدمان کشتی‌گیران قزاقستانی و قرعه‌شان در جدول بود که واقعا جای سوال دارد نکند دستکاری شده باشد. به نظر من اینها نمی‌تواند کاملا اتفاقی باشد. در خصوص داوری هم همه چندین مورد را دیدند و یکی از آنها هم مبارزه یونس امامی بود که کاملا مشهود به سود کشتی گیر قزاقستانی سوت زده شد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با اشاره به اتفاقی که برای حاجی علی‌یف آذربایجانی رخ داد، گفت: یک نمونه از مظلومیت کشتی ایران را در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دیدیم که به خاطر دست ندادن کشتی گیرمان با مربی حریف، او را دیسکالیفه کردند و قهرمانی از دست مان پرید ولی اینجا حاجی علی یف همه کار کرد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد و او به گروه شانس مجدد رفت.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها