حمودی: استقلال می‌تواند برنده دربی باشد

بازیکن تیم پیکان گفت: مقابل شاهین شهرداری بوشهر عملکرد خیلی خوبی داشتیم و اگر توپ‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم با یک نتیجه خوب برنده شویم.

حمودی: استقلال می‌تواند برنده دربی باشد

علی حمودی در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان بعد از سه بازی در لیگ برتر گفت: ما به دنبال این بودیم که نبازیم؛ چراکه واقعا در بازی با نساجی و شاهین شهرداری بوشهر حق ما باخت نبود. شب گذشته ما یک بازی یک طرفه را انجام دادیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و برنده نشدیم، هر چند که در تیم ما همه زحمت می‌کشند. ما شب گذشته سرتر از شاهین بودیم و در آن شرایط شرجی خیلی خوب کار کردیم اما متاسفانه برنده نشدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در سه بازی اخیر لیگ برتر نتوانستید بردی به دست بیاورید، افزود: به نظر من بدشانسی باعث شد که برنده نشویم وگرنه از نظر تاکتیکی ما خیلی خوب مقابل شاهین بازی کردیم و امیدوارم که در هفته‌های آینده بتوانیم با ادامه بازی خوب برنده شویم. البته تساوی شب گذشته باعث شد تا این هفته با آرامش تمرین کنیم و از طرف دیگر در سه بازی انجام‌شده ما دو بازی میهمان بودیم و امیدوارم که در این هفته که در زمین خودمان بازی خواهیم کرد بتوانیم برنده باشیم و اولین برد امسال را جشن بگیریم.

حمودی تصریح کرد: من به تیم خودمان مطمئن هستم، چراکه بازیکنان جوان و باتجربه خوبی داریم و می‌توانیم با برد در بازی این هفته دوباره به جدول برگردیم. اگر به جدول نگاه کنید می‌بینید که حتی تیم‌های بزرگ هم فعلا شرایط خوبی ندارند و هر تیم می‌تواند با یک برد به جدول برگردد و به وضعیتش سر و سامان بدهد.

بازیکن تیم پیکان درباره بازی این هفته مقابل ماشین‌سازی هم گفت: ماشین‌سازی هم مثل ما در بازی قبل برنده نشد و آنها شکست خوردند، اما ما مقابل شاهین فوق‌العاده بازی کردیم و حتی با وجود اینکه میهمان بودیم، اما موفق شدیم عملکرد خوبی داشته باشیم و کاملا به بازی مسلط بودیم. ما این بازی میزبان خواهیم بود و می‌خواهیم اولین 3 امتیازمان را کسب کنیم. ما شب گذشته واقعا عملکرد خوبی داشتیم و کل بازی دست ما بود به طوری که هر کسی بازی را دید معتقد بود که ما باید برنده می‌شدیم. ما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم و با بدشانسی به گل نرسیدیم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم با یک نتیجه خیلی خوب برنده شویم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌من این نبردن را روی حساب بدشانسی می‌گذارم و امیدوارم در بازی بعدی بدشانسی ما تمام شود و بتوانیم برنده شویم.

حمودی که با پیراهن استقلال در دربی مقابل پرسپولیس بازی کرده بود درباره دربی هفته آینده این دو تیم تصریح کرد: به نظرم شرایط استقلال و پرسپولیس با هم برابر است. در این چند سال پرسپولیس از نظر امتیازی شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت، اما الان شرایط هر دو تیم مساوی است. هم پرسپولیس و هم استقلال هنوز خیلی راه نیفتاده‌اند، اما به نظرم روز یکشنبه دربی خوبی را خواهیم دید و می‌دانم این بازی برنده خواهد داشت و امیدوارم استقلال بتواند برنده دربی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها