پرچم کاتالونیا همچنان همراه تیم ملی فوتبال ایران

پرچم کاتالونیا همچنان پشت پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران دیده می شود.

پرچم کاتالونیا همچنان همراه تیم ملی فوتبال ایران

پس از پخش عکس‌هایی از وجود پرچم کاتالونیا روی پیراهن‌های تیم ملی فوتبال ایران و حواشی که به وجود آمد، به نظر می‌رسید مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای این موضوع، راه حلی می‌اندیشند و از لباس‌های دیگر استفاده خواهند کرد تا مشکلی پیش نیاید، اما این اتفاق رخ نداد.

در تصاویری که امروز (شنبه) سایت فدراسیون فوتبال از تمرینات شاگردان مارک ویلموتس گذاشته، بازهم پرچم کاتالونیا پشت پیراهن‌های تیم ملی فوتبال ایران دیده می‌شود و باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به این موضوع چه خواهد بود.

البته موضوعی که قطعی است، لباس‌های تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ دیگر این نشان را ندارد و ملی پوشان با لباس سفید بازی خواهند کرد.


چندی پیش وحید جعفری، رئیس برند آل اشپورت در خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تصویر پرچم کاتالونیا، پشت پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را ندیده ام. البته این طرح را مسئولان فدراسیون فوتبال تایید کرده اند.

او افزود: من عکس‌های منتشر شده از وجود پرچم کاتالونیا، پشت پیراهن بازیکنان تیم ملی را ندیده ام، اما این موضوع را پیگیری می‌کنم.

به هرحال باید دید در ادامه مسئولان فدراسیون فوتبال برای این موضوع چه فکری خواهند کرد. این دیدار در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سه شنبه این هفته برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها