اکبرنژاد: دلخوری من بابت بی‌احترامی بود

سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: اگر مشکلی بود، می‌توانستند بگویند استعفا بده، اما این کار را نکردند.

اکبرنژاد: دلخوری من بابت بی‌احترامی بود

تقی اکبرنژاد درباره پیگیری تمرینات امیدها در اردوی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: تا امروز در اردوی مشترک کار را دنبال کرده‌ایم، چراکه اغلب کشتی‌گیران رده سنی امید، نفرات دوم تیم ملی بزرگسالان هستند و قطعاً تمرین کردن با تیم ملی، به لحاظ اعتماد به نفس و تجربه خیلی به کمک امیدها خواهد آمد. اردوی بعدی نیز به همین روال دنبال می‌شود، اما از مرحله بعد که بزرگسالان تمرینات‌شان در اردوی منتهی به جهانی سبک خواهد شد، ما کارمان را به صورت مجزا دنبال می‌کنیم و قطعاً در آن مرحله نفرات جدیدی نیز به تمرینات اضافه خواهند شد. شاید برای انتخاب تیم جهانی باز هم نیاز به کشتی باشد که در این خصوص بعداً با ارزیابی شرایط، تصمیم گیری خواهد شد.

وی وضعیت امیدها را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اردوها به صورت مجزا که برگزار شود، می‌توان بهتر در مورد تیم نظر داد. به صورت کلی می‌توانم بگویم نفرات خوبی در اختیار داریم و به نظر من می‌توانیم جزو سه تیم خوب دنیا قرار بگیریم. اگر خوب کار کنیم، حتماً نتیجه می‌گیریم.

اکبرنژاد در خصوص اینکه پیش از این با دلخوری و ناراحتی تیم جوانان را ترک کرده بود، تصریح کرد: دلخوری من بابت بی‌احترامی بود، وگرنه من از سال 1996 که مربی شدم، در مقاطع مختلف در تمام تیم‌های ملی کشتی در رده‌های سنی مختلف کار کرده‌ام و چندین المپیک، جهانی، بازی های آسیایی، آسیایی و... رفته‌ام. در حقیقت جایی نیست که من نرفته باشم. دفعه پیش که با رسول خادم به مشکل خوردم، دیگر نمی‌خواستم به تیم ملی برگردم و در باشگاه تمرینم را می‌دادم، می‌توانید از مجید ترکان در این مورد بپرسید. او خواست که دوباره برگشتم و ما تیمی در جوانان نداشتیم اما دو سال خوب کار شد، شبانه روز تلاش کردیم، در جهانی به مقام سوم رسیدیم، بعد هم حمید بنی‌تمیم از من برنامه خواست. برنامه‌هایم را دادم، حقوقم را پرداخت کردند، تیم را به جام شاهد بردم، اما یک دفعه دیدم مرا برکنار کردند.

این مربی تاکید کرد: من چنین چیزی را در عمرم ندیده بودم؛ اینکه از من برنامه خواسته شد و من هم برنامه‌هایم را دادم و همه مورد قبول واقع شد. اگر مشکلی بود می‌توانستند بگویند استعفا بده، اما این کار را نکردند. من با اینکه یکی نخواهد با من کار کند، مشکلی ندارم. کار همین است. یکی شاید دوست نداشته باشد با من کار کند، اما این برای اولین بار بود که با من این طور برخورد شد. من همه کارم روی رده‌های پایه بوده و با این رفت و آمدها مشکلی ندارم، مهم نوع برخوردشان بود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها