سرمربی ملوان بندرانزلی: مالک باشگاه گفت به هر کسی بخواهم پول می‌دهم

لطیفی گفت: میرابی به بازیکنان تیم گفته بود این تجارت من است و به هر کسی بخواهم پول می‌دهم و به هر کسی نخواهم پول نمی‌دهم.

سرمربی ملوان بندرانزلی: مالک باشگاه گفت به هر کسی بخواهم پول می‌دهم

علی لطیفی، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: زمانی به ملوان آمدم که از تیم دیگری پیشنهاد ۵۰۰ میلیونی داشتم، اما ملوان را انتخاب کردم و اگر باز هم به گذشته برگردم دوباره ملوان را انتخاب می‌کنم. ملوان سکوی پیشرفت است به شرط آن که کسی که به اینجا می‌آید کار بلد باشد. انتظار دارم که در حد یک تیم امکانات داشته باشیم. اگر شرایط آن طور که باید شود یعنی همان چیزی که روز اول به من قولش را داده بودند، من تضمین می‌دهم که با ۵ تا ۷ میلیارد به لیگ برتر صعود خواهیم کرد. اما اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد، به جرات می‌گویم که مالک ۱۰۰ میلیارد هزینه کند و مورینیو سرمربی تیم باشد باز هم به جایی نمی‌رسیم، زیرا هیچ چیز سر جای خودش نیست و نظم و ساختاری در باشگاه وجود ندارد.

سرمربی ملوان بندرانزلی در ادامه عنوان کرد: پیش از بازی هفته اول اتفاقاتی افتاد که می‌خواستم استعفا بدهم، اما اگر این کار را می‌کردم همه می‌گفتند در این شرایط تیم را رها کرد. ملوان پیش از این هم مشکلات زیادی داشته، اما نه در تاریخ ملوان و نه در تاریخ هیچ باشگاه دیگری نمی‌بینید که نخستین دیدار با بازی رسمی یک تیم مصادف شود. بدون بازی تدارکاتی و بدنسازی اولین بازی مان را برابر سرخپوشان پاکدشتی انجام دادیم که از پرسپولیس مساوی گرفت، پارس جنوبی جم را ۱-۳ شکست داد و طی ۳ ماه ۳۰ بازی تدارکاتی برگزار کرده بود. در این بازی خدا کمک کرد که ۰-۱ باختیم. بعد از بازی ۲ جلسه سر تمرین نرفتم و زنگ زدند گفتند که همه چیز را فراهم می‌کنیم.لطیفی درباره مشکلات ملوان بیان کرد: شب قبل  از بازی مالک تیم به بازیکنان گفته بود به هر کسی بخواهم پول می‌دهم و به هر کسی نخواهم پول نمی‌دهم و این تجارت من است. وقتی به رختکن رفتم فهمیدم مالک به بازیکنان چه گفته بود و  بازیکنان از حرف‌های میرابی خیلی به هم ریختند. حتی چند نفر ار بازیکنان می‌خواستند به انزلی برگردند، اما با اصرار من ماندند. روز بازی وقتی بازیکنان در حال گرم کردن بودن هر کدام یک لباس پوشیده بودند و این برای تیمی مانند ملوان خیلی زشت بود. مربی هستم که اگر تیمم با برزیل هم بازی داشته باشد ناامید نمی‌شوم، اما آن روز وضع عجیبی بود. وقتی می‌خواستم ترکیب تیم را انتخاب کنم با خودم می‌گفتم در این پست از بهنام خیری، بهمن کامیار یا عظیم گوک استفاده می‌کنم، زیرا هنوز نمی‌دانستم از چه بازیکنانی می‌توانم استفاده کنم. روز بازی هواداران ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کردند. انزلیچی‌ها فوتبال را می‌فهمند. آن‌ها از من می‌پرسیدند ما  می‌دانیم چه مشکلاتی وجود دارد، چرا حرفی نمی‌زنی.وی در خصوص همکاری میرابی با یک دلال معروف که نامش در لیست متخلفان فوتبال قرار داشته و برای مدتی از فعالیت‌های فوتبالی هم محروم شده، تصریح کرد: این شخص به هیچ عنوان در بستن قرارداد‌ها نقشی نداشت. برخی مربیان با بازیکن ۱۰۰ میلیونی قرارداد ۳۰۰ میلیونی می‌بندند، اما من کارنامه ام روشن است و در زندگی ام حلال و حرام را رعایت می‌کنم.

لطیفی در خصوص انتقاداتی که بابت تحقیق نکردن او درباره همکاری با مالک جدید مطرح می‌شود، گفت: کجای دنیا مربی یک تیم درباره مالک باشگاه و منبع درآمد‌های او تحقیق می‌کند. با این وجود من به خداداد عزیزی زنگ زدم و او گفت زمانی که میرابی در سیاه جامگان بود به او گفتم برو اینجا کسی به تو تیم نمی‌دهد، اما میرابی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان خرج تیم کرد و رفت. فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و نهاد‌های نظارتی باید در این باره تحقیق کنند من هر چقدر هم تحقیق کنم سطحی است. تا جایی که می‌دانم چند سرمایه دار برای خرید ملوان پیش قدم شده بودند، اما به جز میرابی بقیه همه تو خالی بودند و توان مالی نداشتند، پس از مالکیت او بر ملوان من و سایر مربیان برنامه هایمان را ارائه دادیم که به من گفتند برنامه شما بهتر و جلوتر است و در نهایت من به عنوان سرمربی انتخاب شدم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها