بازگشت مجدد بانفوذترین ایرانی فوتبال بلژیک

بانفوذترین فرد نقل‌وانتقالات فوتبال بلژیک در سالیان اخیر پس از گذراندن یک سال سخت دوباره مهیای فعالیت شده است.

بازگشت مجدد بانفوذترین ایرانی فوتبال بلژیک

به نقل از سایت فوتبال کرانت بلژیک، مجتبی بیات، برادر مهدی بیات، مدیر ایرانی باشگاه شارلوا و فدراسیون فوتبال بلژیک دوباره به عرصه نقل‌وانتقالات فوتبال این کشور بازگشت. کسی که در سالیان اخیر بانفوذترین فرد این عرصه بوده اما بازداشت سال گذشته او توسط پلیس بلژیک در ماجرای پولشویی و فساد مالی فوتبال این کشور حواشی فراوانی برای مجتبی بیات به دنبال داشته است.

مجتبی بیات شب گذشته (سه‌شنبه) میهمان باشگاه وارخم در ورزشگاه اختصاصی آنها بود. بیات که همچنان درگیر روند پرونده قضائی خود در دادگاه بلژیک است اعلام کرد تیم‌های بلژیکی دوباره آماده همکاری با او هستند.

رئیس باشگاه اسیووه نیز درباره مجتبی بیات گفت: او احساس می‌کند با برخورد ناعادلانه‌ای مواجه شده است. بیات باید اتهام‌های وارده به خود را رد کند اما پس از آزادی از زندان هنوز نتوانسته با رسانه‌ها صحبت کند. البته او مجبور بود بی‌گناهی خود را نسبت به جهان خارج نشان دهد. او به من گفته که دشمنی در تیم‌های بلژیکی ندارد و آنها دوباره آماده همکاری با او هستند.

مجتبی بیات نخستین کارگزار رسمی تاریخ فوتبال بلژیک است که با بسیاری از بازیکنان و تیم‌های مطرح فوتبال جهان سابقه همکاری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها