سکوت قبل از طوفان در هیات مدیره پرسپولیس !!

هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حاضر به تایید یا تکذیب خبر احتمال تغییر در صندلی مدیرعاملی این باشگاه نیستند.

سکوت قبل از طوفان در هیات مدیره پرسپولیس !!

عملکرد پر فراز و نشیب ایرج عرب روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس سبب شده است وی در آستانه جدایی از پست خود باشد.

وزارت ورزش و جوانان که پس از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس تصمیم به حفظ مدیرعامل پرسپولیس گرفت حالا منتظر است تا او استعفای خود را به اتاق وزیر در وزارت برده و از مدیرعاملی کنار بکشد.

صحبت از رفتن ایرج عرب از پرسپولیس در حالی روز به روز قوت می گیرد که هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حاضر به اظهارنظر در این باره نیست.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره سرخ ها که در مصاحبه هایش مدام از باشگاهداری حرف می زد این روزها در سکوت کامل به سر می برد و حاضر به گفتگو درباره وضعیت بحرانی مدیریت در پرسپولیس نیست.

مهرداد هاشمی هم حدود دو ماهی است در جلسات هیات مدیره به دلیل اختلاف نظر شدید با ایرج عرب حاضر نمی شود استعفای شفاهی از پست خود داده است تا اینگونه از تصمیمات مدیریتی اعلام برائت کند.

مهدی محمدنبی نیز که از او به عنوان آلترناتیو ایرج عرب یاد می شد چیزی جز سکوت ندیده ایم. او که در ابتدای ورودش به باشگاه پرسپولیس نمایش قدرت می داد و قصد داشت نظر هواداران را نسبت به خود مثبت کند پس از رفتن برانکو ایوانکوویچ بار دیگر موضع انفعالی گرفت و هیچ واکنشی نشان نداد تا هواداران پرسپولیس نه تنها ا او چهره ای مثبت در ذهن بسازند بلکه نبی را یکی از علل ایجاد حاشیه در باشگاه بدانند.

علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش نیز که پنجمین عضو هیات مدیره پرسپولیس و یکی از گزینه های احتمالی جانشینی ایرج عرب است حاضر به پاسخگویی درباره حاشیه های به وجود آمده نیست.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی «سکوت مطلق» را برای تایید یا تکذیب رفتن ایرج عرب انتخاب کرده اند که این باشگاه تنها یک هفته دیگر در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شرکت می کند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها