طالبی: بازیکنان ذوب آهن ناشی‌گری کردند

پیشکسوت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برخی بازیکنان ذوب آهن ناشی گری کردند و الاتحاد در هر دو مسابقه تیم برتر بود.

طالبی: بازیکنان ذوب آهن ناشی‌گری کردند

فرشید طالبی در مورد شکست 4 بر 3 ذوب آهن مقابل الاتحاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: الاتحاد در هر دو بازی رفت و برگشت تیم برتر میدان بود و پیروز شد. برخی از بازیکنان ذوب آهن هم ناشی گری کردند و در نهایت این شکست رقم خورد. البته منظورم اصلا محمد باقر صادقی نیست زیرا در نیمه اول هم مهاجمان الاتحاد سه بار با دروازه بان ذوب آهن تک به تک شدند و او توپ های خوبی هم گرفت.

وی افزود: این باخت برای ذوب آهن هشدار بود. هشدار اینکه نتوانسته جایگزین مناسبی برای سه بازیکن جدا شده خود پیدا کند. رشید مظاهری، حسینی و اوساگونا بازیکنانی بودند که از ذوب آهن جدا شدند و نقاط قوت ذوب آهن در همین بخش هایی بود که بازیکنان ذوب آهن حضور داشتند. به سایر بازیکنان هم نمی توان خرده گرفت هر بازیکنی کیفیت خاص خودش را دارد. وقتی فشار روی بازیکن زیاد می شود او اشتباه می کند در نیمه اول هم صادقی توپ های خوبی گرفت. 

مدافع اسبق ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: الاتحاد دیروز برتر از ذوب آهن بود و مزد برتری اش را هم گرفت و صعود کرد. الاتحاد مربی باهوشی داشت و توانست تیمش را پیروز کند. 

طالبی با اشاره به ناکامی چند ساله فوتبال باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای کسب عنوان قهرمانی گفت: شکست ذوب آهن مقابل الاتحاد دور از انتظار نبود. فقط 4 بازیکن خارجی الاتحاد رقمی در حدود 12 میلیون یورو ارزش داشتند در حالیکه ارزش تمام بازیکنان ذوب آهن طبق اعلام سایت های معتبر خارجی 8 میلیون یورو بود. پس انتظار شکست دادن تیمی مثل الاتحاد با واقعیت همخوانی ندارد و دور از عدالت است. آن هم در حالیکه ذوب آهن اوساگونا را نتوانست به خاطر 350 هزار یورو حفظ کند. مهاجمی که برای تیم ذوب آهن مهره ای کلیدی بود. اگر می خواهیم در فوتبال آسیا دوباره قهرمان شویم باید کار کنیم. بدون کار و هزینه و پول نمی توان انتظار معجزه داشت. باشگاه های عربستانی برای موفقیت هزینه و کار می کنند در حالیکه ما فقط به دنبال معجزه هستیم! بدون کار هزینه و مدیریت هزینه نمی توان انتظار معجزه داشت. اینگونه است که تیمی مثل قطر قهرمان آسیا می شود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها