پرسپولیسی‌ها درصدد پرداخت پول کالدرون

مدیران باشگاه پرسپولیس در صدد این هستند تا هر چه زودتر مطالبات کالدرون را به او پرداخت کنند.

پرسپولیسی‌ها درصدد پرداخت پول کالدرون

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که چند روز پیش در یکی از تمرینات تیمش صحبت‌هایی انجام داد و اشاره کرد که طلبی از باشگاه ندارد، اما این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که به نظر می‌رسد دلیل آن کم کردن فشار از روی مدیریت باشگاه بوده است. البته گفته می‌شود واقعیت این است که کالدرون خانواده خود را به ایران آورده و به همین دلیل مسائل مالی در شرایط فعلی برای او بسیار مهم است، اما چون نمی‌خواست فشاری به کادر مدیریتی وارد شود، این صحبت‌ها را انجام داد.

البته باشگاه پرسپولیس از حالا به فکر پرداخت پول کالدرون است تا دوباره مشکلی مانند برانکو برای آن‌ها به وجود نیاید.

لازم به ذکر است، هنوز قسط اول قرارداد گابریل کالدرون که قرار بود چند هفته پیش پرداخت شود، به او داده نشده و به مدیران باشگاه پیام داده تا پول او را پرداخت کنند.

مدیرعامل پرسپولیس و همکارانش تلاش می‌کنند تا از راه‌های مختلف برای پرسپولیس درآمدزایی و پول بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنند تا حاشیه‌هایی برای تیم شکل نگیرد. به نظر می‌رسد سرخپوشان تا مدتی دیگر بخشی از قرارداد‌ها را پرداخت می‌کنند تا حواشی به وجود نیاید.

کامیابی نیا به تمرینات گروهی بازگشت

خبر دیگر اینکه کمال کامیابی نیا که دچار مصدومیت بود و حضورش در دیدار افتتاحیه لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، از امروز (سه شنبه) به تمرینات گروهی تیمش حاضر شد تا نشان دهد مشکل خصی وجود ندارد. اکثر بازیکنان پرسپولیس از مصدومیت رهایی پیدا کرده اند و مشکلی برای بازی کردن ندارند.

پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ برتر باید به مصاف پارس جنوبی جم برود.


آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها