تمجید گلر سابق استقلال از سید مهدی رحمتی

داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: فصل گذشته یک تیم رؤیایی داشتیم و به همین خاطر در فصل جدید مسئولیت‌مان سنگین‌تر خواهد بود.

تمجید گلر سابق استقلال از سید مهدی رحمتی

داود فنایی با اشاره به وضعیت شهر خودرو برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: شرایط تیم ما خوب است و چند بازیکن جدید هم در این فصل به جمع‌مان اضافه شدند. ظاهراً قرار است 31 مرداد ماه لیگ برتر شروع شود و ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا آماده بازی با پیکان شویم. در این مدت هم چند بازی دوستانه انجام دادیم تا کادر فنی برنامه‌های تاکتیکی‌اش را در تیم اجرا کند و بازیکنان هم بیشتر با هم هماهنگ شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است، تأکید کرد: تیم شهر خوردو (پدیده) سال گذشته یک تیم رؤیایی بود و ما با بازیکنانی جوان و تیمی ناشناخته نتایج خوبی گرفتیم. امسال اما مسئولیت‌مان سنگین‌تر است و باید وارد مسابقات شویم تا ببینیم چه شرایطی داریم.

 مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده شهر خودرو راجع به قهر یحیی گل‌محمدی در بازی دوستانه با گل‌گهر عنوان کرد: به‌هرحال آقای گل‌محمدی سرمربی تیم ماست و این مسائل را خودش بهتر می‌تواند توضیح بدهد. او از ما خواست که کارمان را انجام بدهیم، ولی خودش تصمیم گرفت که بنا به دلایلی در بازی حاضر نشود. این اتفاقات به مسائل مدیریتی مربوط می‌شود و ترجیح می‌دهم در موردش صحبت نکنم.

فنایی در مورد حضور دروازه‌بان باتجربه‌ای مثل سیدمهدی رحمتی در تیم شهر خودرو تصریح کرد: ما چهار دروازه‌بان خوب داریم و جدا از رحمتی که یکی از بهترین گلرهای 20 سال اخیر فوتبال ایران بوده است، سه دروازه‌بان خوب دیگر هم داریم. خوشبختانه منادی هم به شرایط خوب نزدیک می‌شود. البته به غیر از رحمتی و منادی دو گلر خوب دیگر هم داریم. امیدوارم که همه‌ی آنها عملکرد و شرایط خوبی در فصل جدید داشته باشند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها