نمره قبولی فرنگی‌کاران در گرجستان

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: عملکرد نفرات اعزامی به تورنمنت بین المللی گرجستان قابل قبول بود و کادر فنی توانست تا حد زیادی به خواسته های خود برسد.

نمره قبولی فرنگی‌کاران در گرجستان

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان به تازگی در رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ گرجستان به میدان رفت و محمد بنا و همکارانش در کادر فنی، عملکرد ملی پوشان را برای اعلام ترکیب نهایی اعزامی به رقابتهای جهانی با دقت بررسی کردند. ماحصل این تورنمنت نیز دو مدال طلای حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم، یک مدال نقره محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۴ مدال برنز شیرزاد بهشتی طلا، علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمدجواد رضایی و پژمان پشتام در اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم بود.

در همین راستا حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به دستاوردهای فنی این تورنمنت و آخرین وضعیت فرنگی کاران برای حضور در رقابتهای جهانی گفت: سطح فنی تورنمنت گرجستان از نظر کمی و کیفی واقعا قابل قبول و راضی کننده بود و ما شاهد حضور ۱۱ تیم خوب و توانمند در این مسابقات بودیم. خوشبختانه بچه های ما نیز عملکرد خوبی در این میدان تدارکاتی داشتند و توانستند در آخرین محک بین المللی خود تا قبل از رقابتهای جهانی نمره قبولی بگیرند. ضمن اینکه کادر فنی هم به خواسته ها و برنامه های مورد نظر خود رسید و توانست عملکرد این فرنگی کاران را به خوبی زیر نظر بگیرد تا این عملکرد را در انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی لحاظ کند.

وی تصریح کرد: فرنگی کاران اردونشین در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و ما طبق برنامه تنها دو اردوی دیگر تا رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان پیش رو داریم. بطوریکه اردوی ماقبل آخر ما از فردا آغاز می شود و مسافران گرجستان هم از روز ۲۵ مرداد به جمع اردونشینان ملحق می شود که این اردو 10  روز ادامه خواهد داشت. اردوی بعدی هم از روز ۷ شهریور آغاز می شود و تا روز اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پایان در خصوص زمان اعلام ترکیب نهایی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی گفت: نفرات مورد نظر کادر فنی مشخص شده اند و ما اسامی آنها را به فدراسیون داده ایم، اما با توجه به زمان رقابتهای جهانی همچنان احتمال برخی تغییرات در ترکیب وجود دارد. به همین دلیل فعلا ترکیب نهایی را اعلام نمی کنیم تا این موضوع در زمان مناسب و از پیش اعلام شده توسط محمد بنا و کادر فنی جمع بندی و نهایی شود.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک طی روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می شود. مسابقاتی که اهمیت فراوانی برای متولیان فدراسیون دارد و به نوعی عیار واقعی کشتی ایران برای حضور در المپیک را مشخص می‌کند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها