اتهام تعرض دنیایم را فرو ریخت/ همیشه خدا را شکر می‌کنم

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از روزهای تلخ سپری شده‌اش صحبت کرد.

 اتهام تعرض دنیایم را فرو ریخت/ همیشه خدا را شکر می‌کنم

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پس از تبرئه شدن از اتهام تعرض به دلیل عدم وجود شواهد کافی، از دوران تلخ اتهام زدن سخن گفت.

پس از بسته شدن پرونده تعرض نیمار به دلیل عدم کفایت دلایل محکمه‌پسند، او تصمیم گرفت با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دهد. نیمار صراحتاً این ادعا را که در تاریخ 15 می به یک زن در هتلی در شهر پاریس تعرض کرده بود را انکار کرد.

او در صفحه اینستاگرامش نوشت: این فصل از زندگی خودم را بنا به دلایلی فراوان فراموش نخواهم کرد که مهمترین آن، آسیب به من، به خانواده‌ام و تمامی دوستانم بود. نمی‌توانم بگویم خوشحالم، اما دردم تسکین یافته است. این زخم همیشه وجود خواهد داشت، اما می‌توانم مسائل خوب آن از جمله انسانیت را به خاطر بیاورم، هر چند مسائل بد نیز در خاطرم می‌ماند. بله، دنیایم از هم پاشید و به زمین افتادم. یک افسانه جوجیتسو می‌گوید برای بسیاری از مردم، زمین پایان همه چیز است، اما برای ما این فقط یک آغاز است.

 او در ادامه خاطر نشان کرده است: این ممکن است سرآغازی نه تنها برای من بلکه برای تمامی افرادی باشد که درگیر این ادعاهای دروغین شده‌اند و همچنین برای تمام بانوان قربانی نقطه آغاز احقاق حق است. امیدوارم شما همگی بتوانید با تمام قدرت برای آنچه می‌خواهید بجنگید و به آنچه شایسته‌اش هستید، دست یابید. همیشه و به خاطر همه چیز خدا را شکر می‌کنم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها