علت جدایی مدافع تراکتور مشخص شد

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور گفت: جدایی از تراکتور با درخواست خودم بود تا در تیمی بازی کنم که شانس بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشم.

علت جدایی مدافع تراکتور مشخص شد

محمد مسلمی پور بازیکن تیم ملی فوتبال امید درباره جدایی اش از تیم فوتبال تراکتور، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و مصطفی دنیزلی نظرش روی من  مثبت بود اما خودم خواستم که از تراکتور جدا شوم و در تیمی بازی کنم که فرصت بازی کردن داشته باشم. به هر حال باشگاه ماشین سازی طی نامه ای خواستار جذب من شده که به این تیم تبریزی منتقل شدم.   

مسلمی پور درباره تاخیر در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: قرعه کشی بازی های لیگ برتر برگزار شد اما زمان آغاز این دیدار ها مشخص نشده و سازمان لیگ بیان کرده تا استادیوم ها استاندارد سازی نشوند لیگ را شروع نمی کند. ما بازیکنان منتظر شروع لیگ هستیم و هر چه از بازی کردن دور شویم آماده سازی با مشکل مواجه می شود و احتمال مصدومیت ما زیاد می شود.

تراکتور امسال مدعی قهرمان است 

مدافع سابق تراکتور درباره اینکه تراکتور با حضور دنیزلی بعد از چند سال صاحب قهرمانی می شود یا خیر، بیان کرد: به طور حتم تراکتور امسال مدعی قهرمانی است و امیدوارم دنیزلی با سابقه درخشانی که دارد در نهایت بتواند برای هواداران  تراکتور یک جام قهرمانی به ارمغان بیاورد.  البته من فکر نمی کردم تیم تراکتور فصل گذشته نتواند قهرمان شود اما اتفاقاتی رخ داد که مانع قهرمانی مان شد.

او درباره تیم ماشین سازی تصریح کرد: خطیبی در گذشته بازیکن بزرگی بوده  و سابقه مربیگری در تراکتور و ماشین سازی را دارد و به طور حتم می تواند با تیم ماشین سازی به موفقیت دست یابد. همچنین ماشین سازی تیم ضعیفی نیست و می تواند برای تیم های بزرگ دردسر ساز شود.

با حمایت و درایت فرهاد مجیدی به المپیک راه می یابیم

مسلمی پور درباره وضعیت تیم ملی فوتبال امید بیان کرد: طبق برنامه قرار بود در مرداد ماه اردویی برگزار شود که این اردو بنا به دلایلی لغو شد و باشگاه‌ها به سختی بازیکن به تیم ملی امید می‌دهند و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورده است. البته قرار است ۲ بازی دوستانه با تیم ازبکستان در شهریورماه داشته باشیم که هرچه دیدار‌های تدارکاتی بیشتر باشد بازیکنان با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند و شناخت بهتری پیدا می‌کنند. امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون فوتبال و درایت فرهاد مجیدی (سرمربی تیم امید) بعد از چند سال بتوانیم به المپیک راه یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها