دوتابعیتی‌های الاتحادمقابل ذوب آهن بازی نمی‌کنند!

باشگاه الاتحاد عربستان در تصمیمی عجیب اعلام کرد که بازیکنان دو تابعیتی اش مقابل ذوب آهن بازی نمی کنند.

دوتابعیتی‌های الاتحادمقابل ذوب آهن بازی نمی‌کنند!

تیم فوتبال ذوب آهن امروز(دوشنبه) ساعت 20:30 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف الاتحاد عربستان می‌رود.

از هفته گذشته حضور 2 بازیکن دوتابعیتی الاتحاد در این دیدار به عنوان سهمیه داخلی این تیم مقابل ذوب آهن مباحث زیادی را مطرح کرده بود. در سال 2017 AFC قانونی را وضع کرد که بازیکنان دو تابعیتی به شرطی می توانند به عنوان بازیکن داخلی در ترکیب تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند که 5 سال از اقامت آنها در این کشور گذشته باشد.

نکته قابل توجه هفته گذشته باشگاه الاتحاد اعلام کرد که جواز حضور هارون کمارا و جابر عیسی دو بازیکن دوتابعیتی اش برای دیدار با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرفته است و مدعی شد که AFC این قانون را برای فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا لغو کرد.

روز گذشته در کنفرانس خبری این دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن نیز به این نکته پرداخت و از بازیکنان دو تابعیتی الاتحاد صحبت کرد.

امروز باشگاه الاتحاد با انتشار بیانیه اعلام کرد که بعد بحث های پیش آمده در صفحات مجازی و صحبت کادر فنی با مدیریت در نهایت تصمیم گرفته شد که این 2 بازیکن دو تابعیتی در مرحله یک هشتم مقابل ذوب آهن بازی نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها