سادیو مانه: جام ملت‌های آفریقا را با لیگ قهرمانان عوض نمی‌کنم

مهاجم گلزن تیم ملی سنگال: قهرمان شدن در رقابت های جام ملت های آفریقا با لباس تیم ملی سنگال، با توجه به اینکه ما هرگز در این جام قهرمانی نشده ایم، برای مردم ما شگفت انگیز خواهد بود.

سادیو مانه: جام ملت‌های آفریقا را با لیگ قهرمانان عوض نمی‌کنم

سادیو مانه یک ماه قبل و در لباس لیورپول موفق شد با برتری مقابل تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان به قهرمانی در این رقابت ها دست یابد، اما حالا او که باید در جام ملت های آفریقا با لباس تیم ملی سنگال به میدان برود، مدعی شد به قدری قهرمانی در لباس تیم ملی برایش مهم است که حاضر است آن را با مدال لیگ قهرمانان خود معاوضه کند.

سادیو مانه گفت: "قهرمان شدن در رقابت های جام ملت های آفریقا با لباس تیم ملی سنگال، با توجه به اینکه ما هرگز در این جام قهرمانی نشده ایم، برای مردم ما شگفت انگیز خواهد بود. من حاضرم مدال لیگ قهرمانانی که با لیورپول به دست آوردم را بدهم و به جای آن با تیم ملی سنگال در جام ملت های آفریقا به قهرمانی برسم.

ما می خواهیم یک بازگشت فوق العاده به خانه داشته باشیم و این رویای بزرگ من است. بدون شک ما یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات هستیم و همه چیز در دستان خودمان است. نمی توان کتمان کرد که سنگال نیز یکی از مدعیان است اما ما باید در هر مسابقه بهترین سطح خود را ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها