تیمی که نیمکت نشین هایش گل می‌زنند!

تیمی که نیمکت نشین هایش گل می‌زنند!

بازیکنان تعویضی دیگو سیمئونه یک بار دیگر تاثیرگذار ظاهر شدند.

به نقل از مارکا، فصل 19-2018 اتلتیکومادرید کاملا تحت تاثیر مصدومیت ها قرار گرفته بود. بازیکنان این تیم مجموعا دچار 53 مورد مصدومیت شدند و دیگو سیمئونه مجبور بود برای پر کردن حفره های تیمش، نگاهی عمیق تر به آکادمی اتلتی داشته باشد.

وقتی ال‌چولو به نیمکت تیمش نگاه می‌کرد و قصد جانشینی بازیکنان تیم اصلی را داشت با مشکلی مواجه می‌شد. فاصله بازیکنان ثابت تیم با دیگر اعضا بسیار زیاد بود و به نظر می‌رسید که ترکیب لوس کولچونروس از فقدان عمق رنج می‌برد. اکنون و با 8 خرید جدید اما، به نظر می‌رسد آن مشکل برطرف شده و وضعیت کاملا متفاوت شده است.

برای مثال ماریو هرموسو خرید جدید اتلتی که در تابستان 2019 از اسپانیول به مادرید آمده و در سه بازی نخست این تیم به ترتیب 28، 60 و 90 دقیقه برابر ختافه، لگانس و ایبار بازی کرده بود، در بازی مقابل یووه جایی در فهرست اتلتی نداشت و سیمئونه در قلب خط دفاعی به زوج خیمنز-ساویچ اطمینان کرده بود. زوجی که یک گل (ساویچ) و یک پاس گل (خیمنز) به نام خود ثبت کردند.

افزون بر این، تعویض های مفید سیمئونه تا به این جای فصل عمق ترکیب اتلتیکومادرید را به رخ کشیده است چرا که از 5 بازی برگزار شده اتلتی در این فصل، تعویض های سیمئونه در 3 مسابقه کاملا سرنوشت ساز ظاهر شده اند.

دیدار هفته دوم برابر لگانس با تساوی بدون گل در جریان بود که سیمئونه در دقیقه 60 ویتولو را به جای هرموسو وارد زمین کرد. 11 دقیقه بعد ویتولو با پاس ژائو فلیکس تک گل مسابقه را به ثمر رساند و یک امتیاز زمین بوتارکه را به 3 امتیاز تبدیل کرد.

یک هفته بعد ویتولو باز هم از روی نیمکت بلند شد و یکی از عناصر کامبک تیمش در مقابل ایبار بود. ایبار تا دقیقه 19 با دو گل از اتلتی پیش افتاده بود و فلیکس تا پایان نیمه اول تنها یکی از گل ها را برای میزبان جبران کرده بود. ویتولو در بین دو نیمه به جای مارکوس یورنته به زمین آمد و تنها 7 دقیقه بعد زننده گل تساوی تیمش بود.

اما این تنها تعویض سرنوشت ساز سیمئونه در این دیدار نبود. در دقیقه 84 و در تعویضی به ظاهر عجیب، سیمئونه توماس پارتی هافبک غنایی تیمش را به جای ژائو فلیکس به میدان آورد و این بازیکن 26 ساله در اولین دقیقه از وقت های اضافه گل سوم تیمش را هم به ثمر رساند تا کامبک روخی بلانکوس تکمیل شود.

بعد از یک دیدار ضعیف مقابل رئال سوسیه‌داد، سیمئونه در دیدار مقابل یوونتوس برگ برنده دیگری را رو کرد. هکتور هررا هافبک مکزیکی و تازه وارد اتلتی در دقیقه 76 به جای توماس به میدان آمد و در دقیقه 90 گل تساوی تیمش را وارد دروازه شزنی کرد تا اتلتیکو از شکست در نخستین بازی فصل لیگ قهرمانان بگریزد.

نکته جالب آن که این هافبک مکزیکی که در تابستان از پورتو به اتلتیکو پیوسته، در 4 دیدار ابتدایی اتلتی در لالیگا نیمکت نشین بود و در برابر یوونتوس، اولین دقایق حضور با پیراهن جدید را تجربه می‌کرد.

البته هررا در این مسابقه یک رکورد دیگر را هم به ثبت رساند و سریع ترین گل یک بازیکن تازه وارد اتلتیکو در 16 سال اخیر را به نام خود ثبت کرد. برای یافتن گلی سریع تر از یک بازیکن تازه وارد باید به فصل 03-2002 بازگردیم، زمانی که خورخه لارنا تنها 8 دقیقه بعد از نخستین حضور خود در میدان با پیراهن اتلتیکومادرید موفق شد دروازه رئال مایورکا را باز کند. به این ترتیب هررا موفق به ثبت دستاوردی شد که پیش از او بزرگانی نظیر فرناندو تورس، سرخیو آگوئرو، دیگو کاستا و یا آنتوان گریزمن موفق به ثبت آن نشده بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها