مهاجم جنجالی در آزمایش‌های پزشکی زنیت

الکساندر کوکورین، مهاجم مشهور روسی که به تازگی از زندان آزاد شده است، امروز در آزمایش‌های پزشکی تیم زنیت سن‌پترزبورگ شرکت می‌کند.

مهاجم جنجالی در آزمایش‌های پزشکی زنیت

 به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه،گنادی اورلوف، مفسر مشهور فوتبال در تلویزیون روسیه گفت: امروز (پنجشنبه) الکساندر کوکورین در آزمایش‌‌های پزشکی باشگاه زنیت شرکت می‌کند تا شرایط او برای قطع یا ادامه همکاری مشخص شود. به نظرم او ظرف 45 روز آینده آماده بازی در زنیت خواهد بود.

وی افزود: آزمایش‌های پزشکی امروز تعیین‌کننده نحوه برنامه‌های تمرینی کوکورین هستند و با وجود بسته‌ بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی به خاطر نامه رسمی باشگاه زنیت مبنی بر عدم فسخ قرارداد کوکورین مشکلی برای همکاری میان طرفین وجود ندارد. کورکوین می‌تواند دوباره در زنیت به یک ستاره تبدیل شود. شما به بازی اخیر زنیت در لیگ قهرمانان اروپا برابر لیون فرانسه نگاه کنید. پس از مصدومیت و خروج سردار آزمون از میدان بازیکن جایگزینی که بتواند روند مهاجم ایرانی را ادامه دهد، وجود نداشت.

الکساندر کوکورین، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه زنیت سال گذشته به خاطر مشارکت در درگیری گروهی در مسکو به زندان رفت. زنیتی‌ها نیز به دنبال طولانی‌شدن دوران زندان کوکورین تصمیم به جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی در نقل‌وانتقال‌های زمستانی گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها