مسئولیت‌پذیری باشگاه لیورپول نسبت به هوادارش

مسئولیت‌پذیری باشگاه لیورپول نسبت به هوادارش

باشگاه لیورپول نسبت به مجروح شدن یکی از هوادارانش بی تفاوت نماند و با حضور در بیمارستان به وضعیتش رسیدگی کرد.

به نقل از آس، "هیچ‌گاه تنها گام بر نخواهی داشت" شعار لیورپول است. این شعار زمانی که در آنفیلد به گوش می‌رسد همه را به وجد می‌آورد. با این حال فراتر از شعار بودن فلسفه باشگاه نیز است. این موضوع دیروز (سه‌شنبه) کاملا احساس شد چون لیورپول تنها در ورزشگاه سن پائولو برابر ناپولی با دو گل شکست نخورد بلکه یکی از هوادرانش هم در درگیری با گروهی از هولیگان‌های تیم ایتالیایی آسیب دید. واکنش باشگاه به این اتفاق قابل توجه بود.

پتر مور، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول توسط یکی از هواداران تیمش از این اتفاق باخبر شد. او به سرعت خود را به بیمارستان رساند تا از وضعیت هوادار مجروح باخبر شود. مور تنها به این کار بسنده نکرد و از طریق توئیتر دوستان و خانواده این هوادار را آرام کرد.

اندی یتس، دوست هوادار مصدوم این موضوع را در یک گروه هواداری لیورپول در فیس بوک به اطلاع همه رساند. او نوشت: دوست من استیو آلن در بیمارستان کاردارلی ناپولی بستری است. به دلیل درگیری در یک بار با هولیگان‌های ناپولی خون زیادی از دست داده است. من خیلی از او دور هستم و برای کمک به او بی قرارم. اگر یکی از هواداران لیورپول در ناپولی است لطفا به بیمارستان برود، از حال آلن جویا شود و اینجا از وضعیتش خبر دهد.

ساندرا ماکنزی، یکی دیگر از هواداران لیورپول که این پیام را در فیس بوک دید آن را در توئیتر منتشر و یکی از اکانت‌های پتر مور و دو روزنامه نگار لیورپولی را در آن "منشن" کرد.

مدیر اجرایی باشگاه به سرعت به این پیام واکنش نشان داد و پیامی برای هواداران فرستاد. او نوشت: من در این لحظه در کنار استیو هستم. تا زمانی که حالش خوب نشود او را ترک نخواهیم نکرد. به همین خاطر کسی دیگر نگران حالش نباشد. در حال تلاش هستم تا با یک پزشک درباره وضعیتش صحبت کنم.

مور سپس با به‌روز کردن این توئیت به جزئیات وضعیت آلن پرداخت.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها