احمدی نژاد: آقای خاتمی استاد من هم هستند!

​اسقف کلیسای فنرروم پاتریک اظهار داشت که همسر محمد خاتمی مشاور حقوقی کلیساست. در این هنگام آقای احمدی نژاد گفت: «استاد خاتمی استاد من هم هستند.»

احمدی نژاد: آقای خاتمی استاد من هم هستند!

 احمدی نژاد: آقای خاتمی استاد من هم هستند

​اسقف کلیسای فنرروم پاتریک اظهار داشت که همسر محمد خاتمی مشاور حقوقی کلیساست. در این هنگام آقای احمدی نژاد گفت: «استاد خاتمی استاد من هم هستند.»

او گفت که به این کلیسا آمده است تا پیام وحدت بین ملت‌ها را اعلام نماید. احمدی‌نژاد خطاب به اسقف این کلیسا اظهار داشت که از نظرش کلیسا و مسجد و کنیسه یکی ست. جایی ست که خدا پرستیده می‌شود و اثر پرستش خدا در زندگی دوستی بین انسانها و مهربانی و عدالت است.

رئیس‌جمهوری سابق ایران در این دیدار با انتقاد از رهبران مذهبی گفت وقتش است همه دست به دست هم بدهیم و یک بازگشت بزرگ را به پیام حقیقی پیامبران شکل بدهیم. او گفت که متاسفانه عده ای به جای اینکه مردم را به دین دعوت کنند به نام دین مردم را به سمت خودشان دعوت می‌کنند. در این دیدار اسقف کلیسای فنر روم پاتریک ضمن تشکر از احمدی نژاد برای حضورش در کلیسا گفت که می‌خواهد از «محمد خاتمی» که از او با عنوان «پرفسور خاتمی» یاد کرد و همچنین از همسر خاتمی نیز تشکر کند. او گفت که خاتمی و همسرش در خیلی از موارد به ما نزدیکند و کمک می‌کنند. اسقف کلیسای فنر روم پاتریک افزود آنها بسیاری از ادیان را میشناسند و علاوه بر شناختن، احترام هم برای آنها قائل هستند. اسقف کلیسای فنرروم پاتریک اظهار داشت که همسر محمد خاتمی مشاور حقوقی کلیساست. در این هنگام آقای احمدی نژاد گفت: «استاد خاتمی استاد من هم هستند.» او سپس حرف خود را تصحیح کرد و افزود «استاد معنوی»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها