عباس امیری‌فر:

احمدی‌نژاد ضد انقلاب است!

احمدی‌نژاد نه در جایگاه یک فرد عادی، بلکه به عنوان رئیس‌جمهور اسبق بر ضد برخی از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام داده که به هیچ‌عنوان قابل‌پذیرش نیست.

احمدی‌نژاد ضد انقلاب است!

احمدی‌نژاد ضد انقلاب است!

احمدی‌نژاد نه در جایگاه یک فرد عادی، بلکه به عنوان رئیس‌جمهور اسبق بر ضد برخی از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام داده که به هیچ‌عنوان قابل‌پذیرش نیست. 

حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر که سابقه حضور در دولت احمدی‌نژاد را داشته و بعدها از منتقدان سرسخت او شد، در خصوص اقدامات عجیب محمود احمدی‌نژاد در روزهای اخیر در سفر به ترکیه، اظهار داشت: احمدی‌نژاد بعد از دوران ریاست‌جمهوری اقدام خلاف شأنی وجود نداشته که انجام نداده باشد.

وی تصریح کرد: این فرد قطعاً به زباله‌دانی تاریخ رهسپار شده و امکان ندارد با کارهای عجیب و غریب رسانه‌ای بار دیگر از فیلتر شورای نگهبان عبور کند.

او که در دولت نهم رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست‌جمهوری بود، گفت: احمدی‌نژاد نه در جایگاه یک فرد عادی، بلکه به عنوان رئیس‌جمهور اسبق بر ضد برخی از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی اقداماتی را انجام داده که به هیچ‌عنوان قابل‌پذیرش نیست. 

امیری‌فر بیان داشت: هیچ جریان یا فردی در داخل کشور ارزشی برای حرف‌های احمدی‌نژاد قائل نیست و به‌همین‌دلیل است که او به خارج از ایران می‌رود تا با طرح یک سلسله حرف‌های ساختارشکن خود را در معرض نظر رسانه‌ها قرار دهد.‌ او حتی تلاش می‌کند که نظر برخی از تفکرات سیاسی همچون جنبش سبز، معاندین یا مخالفین جمهوری اسلامی را با خود همسو کند که هیچ‌کدام از این طیف‌ها نیز توجهی به او نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: احمدی‌نژاد امروز تبدیل به یک جوک سیاسی در میان سیاسیون و کنشگران داخل و خارج از ایران شده است.

این روحانی سیاستمدار اصول‌گرا در خصوص سفر رئیس‌جمهور اسبق به کشور ترکیه، بیان داشت: مردم کشورهایی که احمدی‌نژاد به آنجا سفر می‌کنند برای خنده و سرگرمی با او عکس یادگاری می‌گیرند.

وی تأکید کرد: علاوه‌براین گروه نزدیک به احمدی‌نژاد تلاش‌های فراوانی صورت داد تا وی با برخی از سیاستمداران ترکیه‌ای دیدار کند که هیچ‌کدام از آنها او را به حضور نپذیرفتند.

امیری‌فر در پاسخ به این پرسش که چرا از زمان آغاز ریاست‌جمهوری آقای رئیسی، محمود احمدی‌نژاد با راحتی بیشتری به سفرهای خارجی می‌رود و اقدامات سیاسی می‌کند، عنوان داشت: بنده اطمینان دارم شخص آقای رئیسی و اطرافیان او هیچ نظر مثبتی برای کمک به احمدی‌نژاد ندارند. حتی اگر مواضع احمدی‌نژاد را بررسی کنید متوجه خواهید شد که او به رئیس دولت سیزدهم نیز حمله لفظی می‌کند و اقدامات دولت جدید را هم زیر سؤال می‌برد.

وی تصریح کرد: احمدی‌نژاد بسیار تلاش کرد دوستان صمیمی خود را وارد دولت جدید کند که شخص آقای رئیسی به هیچ‌عنوان این افراد را نپذیرفت. هرچند دوستان صمیمی احمدی‌نژاد نیز هر روز در حال کم شدن هستند و او را تنها می‌گذارند. واقعیت امر این است که احمدی‌نژاد واقعاً منزوی شده است.

این روحانی سیاستمدار اصول‌گرا با طرح یک پرسش گفت: باید نهادهای نظارتی به صورت ویژه بررسی کند که هزینه سفرهای احمدی‌نژاد به کشورهای خارجی از کجا تأمین می‌شود؛ زیرا او مدعی است هیچ پولی از دوران ریاست‌جمهوری ذخیره نکرده است؛ ضمن اینکه باید مشخص شود که چرا آقایان مشایی و بقایی به بهانه‌های مختلف در خارج از زندان هستند و محکومیت خود را سپری نمی‌کنند. باید یک گروه پزشکی بی‌طرف آقای بقایی را مورد معاینه قرار دهد؛ زیرا او خود را به دیوانگی زده و مدعی است به علت بیماری روانی نمی‌تواند در زندان بماند.

وی تصریح کرد: متأسفانه مقامات امنیتی، اطلاعاتی و قضایی بسیار با اطرافیان احمدی‌نژاد و خود او مدارا کرده است.

این کنشگر سیاسی در بخش پایانی گفت‌وگوی خود با با طرح یک موضوع تأمل‌برانگیز، اظهار داشت: احمدی‌نژاد و اطرافیان او یک ساختمان بزرگ شبیه به کاخ را در منطقه «ولنجک» تهران و در نزدیکی سفارت کشور «زیمباوه» تسخیر کرده‌اند و با وجود اتمام دوران ریاست‌جمهوری، آنجا را تخلیه نمی‌کنند.

وی گفت: اولاً  آن ساختمان هزینه‌های بسیار زیادی دارد که باید مشخص شود مخارج آنجا از چه محلی تأمین می‌شود، ثانیاً بنیاد مستضعفان و شخص آقای... به عنوان متولی اصلی آن ساختمان باید پاسخ بدهد که چرا چنین مکان پرهزینه‌ای در وضعیت بد اقتصادی مردم ایران در روزگار کنونی، در اختیار احمدی‌نژاد مانده و هیچ اقدامی برای بیرون کردن او و اطرافیانش از آنجا صورت نمی‌گیرد.

منبع: قرن نو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها