لابی قالیباف، قوی‌ترین لابی است

نظر قالیباف در انتخاب شهردار آینده و برای شورای شهر حائز اهمیت بوده و گزینه‌هایی که برای بررسی‌های نهایی انتخاب می‌شوند بدون نظرخواهی از ایشان نخواهد بود.

لابی قالیباف، قوی‌ترین لابی است
دبیرکل حزب سبز می‌گوید لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است، اما این به معنی تبعیت بی‌چون و چرای شورای شهر تهران از هر گزینه‌ای که او پیشنهاد کند نیست.

 حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز و فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره انتخاب شهردار جدید تهران گفت: بدون شک لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است.

او ادامه داد: نظر ایشان در انتخاب شهردار آینده و برای شورای شهر حائز اهمیت است و گزینه‌هایی که برای بررسی‌های نهایی انتخاب می‌شوند بدون نظرخواهی از ایشان نخواهد بود.

کنعانی‌مقدم همچنین تاکید کرد: جریان اصولگرایی در مورد جایگاه‌هایی همانند شهردار و رئیس‌جمهوری دیدگاه‌های خود را دارد، اما این دیدگاه درستی نیست که تصور کنیم شورای شهر تهران با هرچه آقای قالیباف بخواهد و بگوید موافقت می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره خصوصیات لازم برای شهردار تهران به رجل سیاسی بودن و پاکدستی اشاره کرد و توضیح داد: شهردار تهران باید تجربه مدیریت در تهران را داشته باشد و شورا باید روی این مساله پافشاری کند چراکه با توجه به مشکلات و مسائلی که تهران دارد اگر شهردار جدید نتواند این مسائل را حل و فصل کند، خود تبدیل به بحران شهری می‌شود، بحرانی که هم کار شورا و هم شهردار را در مواجهه با بن‌بست‌ها سخت و پیچیده می‌کند.

دبیرکل حزب سبز در آخر گفت: پاکدستی و دوری از سابقه فساد و فراجناحی بودن برای شهرداری تهران الزامی است و فردی که از این خصلت‌ها عاری باشد بدون شک به دنبال پرش از سکوی شهرداری به ریاست‌جمهوری است.

 

چکیده گفت‌وگو با حسین کنعانی‌مقدم

-بدون شک لابی قالیباف قوی‌ترین لابی برای انتخاب شهردار آینده تهران است

-نظر قالیباف در انتخاب شهردار آینده و برای شورای شهر حائز اهمیت بوده و گزینه‌هایی که برای بررسی‌های نهایی انتخاب می‌شوند بدون نظرخواهی از ایشان نخواهد بود

-این دیدگاه درستی نیست که تصور کنیم شورای شهر تهران با هرچه آقای قالیباف بخواهد و بگوید موافقت می‌کند

-شهردار تهران باید تجربه مدیریت در تهران را داشته باشد و شورا باید روی این مساله پافشاری کند

- پاکدستی و دوری از سابقه فساد و فراجناحی بودن برای شهرداری تهران الزامی است و فردی که از این خصلت‌ها عاری باشد بدون شک به دنبال پرش از سکوی شهرداری به ریاست‌جمهوری است

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها