احمدی‌نژاد: این فنر به زودی درخواهد رفت

این اشتباه بزرگی است که فکر کرده‌اید که می‌توانید ملّت ایران را در این سطح نگه دارید. این فنر به زودی درخواهد رفت. من به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.

احمدی‌نژاد: این فنر به زودی درخواهد رفت

رئیس دولت نهم و دهم گفت: به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.

به گزارش خبرآنلاین محمود احمدی نژاد این روزها بساط جلسات انتخاباتی را برپا کرده و هر روز در جمع طیفی از اقشار مردم سخنرانی می کند. او اخیرا وعده داده است در ایام انتخابات مسائلی را بیان خواهد کرد.

محمود احمدی‌نژاد اخیرا در دیدار با جمعی از مردم استان کرمان گفت: اوّلین اصل در مقام اداره کشور این است که باید معلوم باشد در عرصه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و اجتماع چه کسی تصمیم‌گیر است و مسئولیت تصمیمات نیز با کیست؟ و الّا تجربه نشان داده است که بهترین طرح‌ها هم از مسیر مجلسی با این کیفیت و این نظام تصمیم‌گیری، راه به جایی نمی‌برد.

بنا به روایت سایت نزدیک به رئیس جمهورس سابق، احمدی نژاد با اشاره به سنگ اندازی‌های صورت گرفته در مسیر پرداخت یارانه به مردم گفت: در بحث یارانه‌ها، قانونی را تصویب کردند که هر کسی می‌خواست آن را اجرا کند، هم خودش و هم کشور زمین می‌خورد زیرا همه راه‌ها را بسته بودند، در حالی که در قانون قبل از آن، دولت از اختیار کامل و مسئولیت اندک برخوردار بود امّا مجلس، مسئولیت دولت را صد در صد و اختیاراتش را نزدیک صفر کرد! من به ناچار برای رهبری نوشتم که این مصوبه اجرا شدنی نیست و دولت قادر به اجرای آن نیست.

رئیس دولت نهم و دهم به اظهارات مخالفان دولت‌های نهم و دهم در جلسات خصوصی اشاره کرد و گفت: آنها می‌گفتند اگر احمدی‌نژاد یارانه‌ها را اجرا کند، آراء او به شدت افزایش می‌یابد! بنابراین قانون را به گونه‌ای نوشتند که نشود آن را اجرا کرد، اما رهبری دستور دادند و دوباره وارد مباحثات شدیم و ۱۲ بند حداقلی، برای اجرا آماده شد و ما آن را اجرا کردیم و بعد هم از زمین و زمان بر سر آن ریختند و تخریب کردند. مشکلات تاریخ از حضرت آدم تا الان را به این مبلغ اندک یارانه ارتباط داده‌اند اما این موضوع هم مانند مسکن مهر و طرح‌های دیگری که به نفع مردم بود، از دستشان در رفت.

او گفت: این اشتباه بزرگی است که فکر کرده‌اید که می‌توانید ملّت ایران را در این سطح نگه دارید. این فنر به زودی درخواهد رفت. من به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و به فضل الهی از کسی هم نمی‌ترسم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها