مشکل دریافت حقوق‌های نجومی در دولت هم مربوط به آمریکاست؟

رئیس بانک مرکزی دولت آقای روحانی دلار را ۱۱ هزار تومان تحویل گرفت و امروز این قیمت به ۲۹ هزار تومان رسیده است، حال به مردم آدرس می‌دهید که به آمریکا ناسزا بگویند؟ آیا مشکل دریافت حقوق‌های نجومی در دولت مربوط به آمریکاست؟ و برای اینکه در نظام مالی اختلاس‌ صورت می‌گیرد باید آمریکا را نفرین کرد؟

مشکل دریافت حقوق‌های نجومی در دولت هم مربوط به آمریکاست؟

رئیس‌جمهور بگوید جایگاه دولت در حل مشکلات مردم کجاست؟

اسدالله بادامچیان دبیرکل مؤتلفه اسلامی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر اینکه گرانی دلار تقصیر آمریکاست و مردم به خاطر کمبودها و مشکلات کاخ سفید را نفرین کنند، اظهار داشت: خباثت‌های آمریکا و جنایات مستأجران کاخ سفید هیچگاه برای ملت ایران پوشیده نبوده و نیست. اینکه مردم باید حواسشان به دشمن اصلی باشد هم قبول است، اما رئیس جمهور باید بیان کند که جایگاه دولت در حل مشکلات مردم کجاست؟

وی افزود: آقای روحانی با همراهی اصلاح‌طلبان در هفت سال ریاست جمهوری مسیری را پیمود که امروز خود به اشتباه بودن آن اذعان دارد.

دبیرکل مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه روحانی و اصلاح‌طلبان اداره کشور را به مذاکره با آمریکا گره زدند و حل مشکلات مردم را در مراوده با آمریکا جستجو کردند، گفت: متأسفانه امروز هم در توصیه‌های خود این پالس را می‌دهند که حل مشکلات کشور در گرو  نتیجه انتخابات آمریکاست!

وی خطاب به رئیس جمهور با تأکید براینکه مذاکره با آمریکا کشور را به جایی نمی‌رساند، همچنان که برجام مشکلی را از کشور حل نکرد و بیان کرد: چگونه نابسامانی قیمت‌ها را مربوط به آمریکا می‌دانید در صورتی که به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و همت مردم بی‌توجه بوده‌اید و ندانستید که حل مشکلات معیشت مردم را نباید در خارج از کشور جستجو کرد؟

بادامچیان یادآور شد: رئیس بانک مرکزی دولت آقای روحانی دلار را ۱۱ هزار تومان تحویل گرفت و امروز این قیمت به ۲۹ هزار تومان رسیده است، حال به مردم آدرس می‌دهید که به آمریکا ناسزا بگویند؟

وی اظهار داشت: آیا رئیس بانک مرکزی شما توانست مشکلات بازار را حل کند؟ در صورتی که مشکلات به گونه‌ای نیست که نتوان آن را حل کرد.

دبیرکل مؤتلفه اسلامی با تصریح اینکه تحریم برای کشوری که با ۱۵ کشور دیگر همسایه است معنا ندارد، ادامه داد: بگویید عدم سیاست‌های صحیح مردم را به اینجا کشانده، آیا مشکل دریافت حقوق‌های نجومی در دولت مربوط به آمریکاست؟ و برای اینکه در نظام مالی اختلاس‌ صورت می‌گیرد باید آمریکا را نفرین کرد؟

وی خاطرنشان کرد: قیمت مسکن به جایی رسیده که مردم حتی نمی‌توانند خانه استیجاری داشته باشند، یعنی مجریان دولت هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارند و فقط آمریکا مقصر است، پس چرا اصرار به مذاکره با آمریکا داشتید و در فضای برجام قدم زدید؟

بادامچیان اظهار داشت: راهکار حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی و تکیه بر همت مردم است که می‌تواند به راحتی و بدون نفت کشور را در مسیر تعالی پیش ببرد.

وی گفت: اینکه آمریکا در نبرد جدی و همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران است بر کسی پوشیده نیست؛ همه می‌دانند اگر حمایت‌های آمریکا از صدام نبود هشت سال جنگ بر این ملت تحمیل نمی‌شد و اگر سفیر آمریکا در کویت به صدام چراغ سبز نشان نمی‌داد صدام به کویت حمله نمی‌کرد و این همه مشکل برای مردم عراق و منطقه ایجاد نمی‌شد؛ این مردم آدرس دشمان اصلی خود را هیچگاه فراموش نمی‌کنند. اگر مسئولان کشور به فکر آنان باشند و وظایف خود نسبت به این مردم را درست انجام دهند.

منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها