به چه حقی بالای منبر به نمایندگان توهین کردید؟

من خودم نماینده بودم، زمان ما اگر یک منبری این کار را می‌کرد حضرت امام(ره) می‌زد توی دهنش و اجازه تندروی نمی‌دادند.

به چه حقی بالای منبر به نمایندگان توهین کردید؟
حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا؛ رئیس هیات موسس حزب جمهوریت در واکنش به اظهارات توهین آمیز علیرضا پناهیان گفت:

طبق فرمایش حضرت امام (ره) مجلس در راس امور است یعنی در راس همه قوه‌ها و قدرت‌های نظام است. نماینده مجلس از نظر قانون اساسی در مقام انجام وظیفه به هیچ وجه قابل تعقیب قضایی نیست؛ اگر در جهت وظیفه نمایندگی حرفی بزند و کاری کند حتی دستگاه قضایی نمی‌تواند با او برخورد کند؛ چه رسد به اینکه فردی که هیچ مسئولیتی ندارد به صورت توهین آمیز و تحقیر آمیز با عصاره ملت صحبت کند.

رای نمایندگان مجلس خبرگان و سایر مجالس شورایی در بعضی موارد به صورت مخفی و مواقعی به صورت علنی است. با جار و جنجال راه انداختن و شانتاژ که نمی‌شود قانون را عوض کرد. شفاف سازی شعار خیلی خوبی است ولی نه فقط برای نمایندگان مجلس. نمایندگان مجلس باید در انجام وظیفه شان شفاف عمل کنند.

منتجب نیا افزود: وزرای دولت، قوه قضاییه و روحانیت هم باید شفاف سازی کند. منبری‌ها هم باید شفاف عمل کنند. شما به چه حقی بالای منبر به نمایندگان توهین کردید؟ چه کسی به شما اجازه داده؟ شما حق نداری به نماینده‌ای که صد‌ها هزار افراد ملت را نمایندگی می‌کند توهین کنید.

شما نماینده چه کسی هستید؟ از طرف چه کسی اختیار دارید که در مجالس عزاداری امام حسین (ع) و بالای منبر علیه جمهوری اسلامی حرف بزنید؟ از مسئولان نظام تعجب می‌کنم! چرا به این‌ها اجازه می‌دهند؟ چرا در این کشور هر کسی که تریبون دار می‌شود به تملق و چاپلوسی مبادرت می‌ورزد؟ عجیب این است که این‌ها در مجالس مقدس و محترم هم می‌روند سخنرانی می‌کنند. کسی که بالای منبر به مجلس توهین می‌کند و به نمایندگان جسارت می‌کند، دیگر حق سخنرانی ندارد.

من خودم نماینده بودم، زمان ما اگر یک منبری این کار را می‌کرد حضرت امام(ره) می‌زد توی دهنش و اجازه تندروی نمی‌دادند.

من متعجبم چرا دادسرای ویژه روحانیت اقدام نمی‌کند؟ تا کی باید این مداحان و منبری‌ها به مسئولین و نمایندگان ما توهین کنند؟ بنده معتقدم این گناه و جرم بسیار بزرگی است. آنها نباید اجازه داشته باشند در هیچ مسجدی سخنرانی کنند تا چه رسد بالای منبر باشد. منتظریم ببینیم مسئولین نظام و دادسرای ویژه روحانیت با این هتاکان چه برخوردی می‌کند.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    رای بایدشفاف باشه اینا نماینده همه نیستند

  • سعید

    با سلام حرف ناحقی نزد آقای پناهیان راست می گوید بیشتر نمایندگان با زد و بندها و سوء استفاده از احساسات و نگرانی های مردم به نمایندگی رسیدند این که قانون اساسی اینقدر یک نماینده که معتمد یه شهر است نه متخصص کار برای متخصصین قانون گذاری می کند ایراد از قانون است نه حرف راست شما هر کی می خوای باش حرف راست و حقیقت بالاتر از هر نماینده ای است.

  • ناشناس

    به همان حقی که شما با حسن روحانی کشور را به عهد قاجار بردید

  • حسین

    مجلس مجلس زمان حضرت امام ره نیست الان افرادی هستند که حاضرند میلیاردی خرج کنند که دوباره به مجلس بروند . مگه در مجلس چه خبر است . جناب منتجب نیا مثل اینکه شما از سکوت و افراد لال زیاد خوشتان میاد .. در کل انسانیت در راس امور مرده و همه مثل هم پست هستید

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها