این موتور و ماشین منحصر به فرد را ببینید + عکس

این موتور و ماشین منحصر به فرد را اگر ببینید عاشقش خواهید شد.

به گزارش برترین‌ها: شرکت Motarrad که از زیرمجموعه‌های شرکت بی‌ام‌و محسوب می‌شود، اخیرا از یک موتورسیکلت الکتریکی کوچک به نام CE ۰۲ رونمایی کرد. هم چنین یک کمپانی خودروسازی جدید در آلمان در حال کمک به تولید یک خودرو کاروان است که برای افراد بازنشسته طراحی شده و از بهترین و لوکس‌ترین تجهیزات برخوردار بوده در حالی که تختخوابی پادشاهی و گاراژی بزرگ برای جای دادن به یک خودرو اسپرت را نیز در خود دارد.

موتورسیکلت الکتریکی بی‌ام‌و CE ۰۲

بی‌ام‌و در طی سال‌های اخیر، توجه ویژه‌ای را به تولید محصولات الکتریکی معطوف کرده و شاخه Motorrad این شرکت که وظیفه دنبال کردن این اهداف را در زمینه تولید موتورسیکلت بر عهده دارد، پیش از شروع به کار کنفرانس IAA Mobility در آلمان، جدیدترین محصول خود به نام CE ۰۲ را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داد.

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

این محصول ظاهری مینیمالیستی در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با «تایپوگرافی تکنوئید» دارد. یک چراغ LED دایره‌ای شکل و یک صفحه نمایش کوچک بین فرمان برای نمایش اطلاعاتی مانند سرعت و وضعیت باتری در داشبورد این موتور وجود دارد. جالب اینجاست که شرکت بی‌ام‌و تصمیم گرفته است نمایشگر آن را بدون نیاز اتصال موتور به گوشی هوشمند یا برنامه‌های ثالث بسازد. موضوعی که شنیدن آن در زمانی که همه چیز به گوشی‌ها متصل می‌شود بسیار قابل توجه است.

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

بی ام و در طراحی این موتورسیکلت برقی از محصولات دیگر خود از جمله اسکوتر برقی CE ۰۴ الهام گرفته است. CE ۰۲ از پیشرانه برقی ۱۱ کیلووات‌ساعتی استفاده کرده و حداکثر سرعت آن ۹۰ کیلومتر بر ساعت (۵۶ مایل بر ساعت) می‌باشد. بی ام و جزئیات باتری این محصول را اعلام نکرده، اما ادعا می‌کند که CE ۰۲ با هر بار شارژ، مسافت ۹۰ کیلومتر را طی می‌کند.

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

همچنین در قسمت پایین این موتورسیکلت به جای پدال از قطعه‌ای شبیه به اسکیت‌‍ برد استفاده شده که از آن به عنوان تکیه‌گاه پا استفاده خواهد شد. چراغ جلویی ال‌ای دی و صفحه نمایش کوچک برای نمایش میزان سرعت و شارژ باتری از دیگر ویژگی‌های CE ۰۲ است. وزن کلی این محصول ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد.


گران ترین خانه متحرک جهان

خریدار جدیدترین محصول ولکنر، می‌تواند با پرداخت ۷٫۷ میلیون دلار علاوه‌بر خانه‌ای متحرک و سوپرلوکس با امکانات مشابه هتل، صاحب ابرخودرو بوگاتی شیرون شود. ولکنر موبیل (Volkner Mobil) شرکتی آلمانی است. این مجموعه با قدمت بیش از ده سال، یکی از تولیدکننده‌های برتر خانه متحرک با امکانات متنوع محسوب می‌شود. عمده محصولات مدرن ولکنر، با استفاده از اتوبوس‌های اندازه کوچک و متوسط مرسدس بنز تولید می‌شوند.

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

اتوبوس لوکس ولکنر از پیشرانه دیزلی ۴۳۰ اسب‌بخاری برخوردار است. این مدل ۱۸ تن وزن و حدود ۱۳ متر طول دارد. بوگاتی شیرون سه‌میلیون‌دلاری که با ظرافت داخل بدنه پرفرمنس S جای می‌گیرد، ۱۴۸۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. ولکنر پیش‌از‌این هم خودرو‌های اسپرت مثل بی‌ام‌و i۸ و پورشه ۹۱۱ را داخل محصولاتش جاسازی کرده و فروخته بود. البته گاراژ داخل اتوبوس می‌تواند برای وسایل نقلیه‌ی کوچک‌تر، مثل قایق، جت‌اسکی، دوچرخه و متورسیکلت استفاده شود.

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

تنوع امکانات قابل سفارش برای فضای داخلی ولکنر پرفرمنس S، مشابه هتل پنج‌ستاره یا خانه‌های لوکس افراد متمول است. کف‌پوش چوب یا گرانیت، تخت‌خواب راحت دونفره، مبلمان چرم و حتی سیستم صوتی ۳۵۴ هزار دلاری در فهرست آپشن‌ها دیده می‌شوند.

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

یک موتورسیکلت خفن و یک خانه متحرک خفن‌تر

ولکنر برای جدیدترین محصولش سراغ فناوری‌های مدرن رفته است. روی سقف سلول‌های خورشیدی وجود دارند تا به‌کمک پیشرانه و ژنراتور داخلی، ۸ کیلووات انرژی تأمین کنند. برق ذخیره‌شده در باتری‌های لیتیومی، برای گرم‌کردن آب حمام، دستگاه‌های آشپزی مثل اجاق مایکروویو، یخچال، تلویزیون و سیستم گرمایش و سرمایش استفاده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها