پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز مادر و روز زن پیامی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، متن این پیام به شرح زیر است:

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن

به یقین میلاد مظهر عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا (س)، علت پیدایش هستی و آفرینش انسان است؛ وجود مقدسی که تمامی صفات الهی را در کالبدی انسانی مجسم می سازد و آیینه تمام نمای فضایای اخلاقی رسول اکرم حضرت محمد (ص) و امیرالمؤمنین علی (ع) است.

تأسی به شخصیت نورانی حضرت فاطمه مرضیه (س) برای همه انسان های جویای حقیقت، سرچشمه معرفت و ایمان و رحمت واسعه الهی و برای همه زنان عالم منشأ خیر عظیم و الگویی بی بدیل است و از همین روست که روز ولادت پربرکت آن حضرت روز گرامیداشت مقام والای زن و مادر نام گرفته است. بی شک رشد و بالندگی یک جامعه از تعالی و پیشرفت زنان آن جامعه نشأت می گیرد و امروز خرسندیم که بانوان این مرز و بوم در عرصه های مختلف از کانون گرم خانواده تا مشاغل بسیار حساس و کلیدی در سطح اجتماع، همواره پا به پای مردان در راستای اعتلا و سربلندی میهن عزیزمان گام بر می دارند و با تلاشی ستودنی بار مسؤلیت های سنگین همسری، مادری و اجتماعی خود را به دوش می کشند. مجموعه بانک صنعت و معدن نیز بخش زیادی از موفقیت خود در پشتیبانی از صنعتگران و کارآفرینان کشور را مدیون تلاش بانوان فداکاری است که با اراده ای راسخ و عزمی استوار در این عرصه به فعالیت مشغول بوده و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب این میلاد فرخنده و خجسته را به تمامی مادران و بانوان این سرزمین به ویژه همکاران گرانقدرم در بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم که در سایه عنایات حق تعالی، منشأ اقدامات مهم و مؤثری در این مجموعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها