پرداخت وام مسکن به مجردان + جزئیات

خرید اوراق حق تقدم تسهیلات بانک مسکن برای کسانی است که می خواهند بدون ایستادن در صف وام خرید خانه دریافت کنند.

پرداخت وام مسکن به مجردان + جزئیات

خرید اوراق حق تقدم تسهیلات بانک مسکن (وام ) برای کسانی است که می خواهند بدون ایستادن در صف وام خرید خانه دریافت کنند.جزیات بیشتر برای دریافت وام را در ادامه این خبر مشاهده می کنید:

 

اگر متقاضیان وام مسکن بخواهند بدون ایستادن در صف مبلغی را برای خرید خانه از بانک مسکن اخذ کنند می توانند از طریق خرید اوراق حق تقدم تسهیلات بانک مسکن اقدام عمل کنند.

 

مالکان این اوراق می‌توانند با مراجعه به  بانک  در ازای هر برگه از آن، از امتیاز استفاده از ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات خرید یا ساخت  مسکن  استفاده کنندج. ‌​

برهمین اساس در هفته چهارم فروردین ماه روند هزینه  وام مسکن  مسیری ثابت داشت و تقریبا نسبت به پایان هفته قبل از آن تغییری را ثبت نکرد. این ثبات قیمتی در بازار مسکن سبب شد تا نرخ سود در حد ۲۰.۲ درصد مانده و تغییری را رقم نزند.

 

 

هزینه خریداوراق مسکن

در ابتدای هفته مذکور قیمت متوسط هر ورق ۵۱ هزار تومان به دست آمده بود که نهایتا در همین در پایان همان هفته نیز در همین محدوده به ثبت رسید.

طبق قواعد  بانک مسکن  سقف این وام برای مجردین ۱۴۰ میلیون تومان و برای متاهلین ۲۴۰ میلیون تومان است. در این صورت مجردها نهایتا نیازمند خرید ۲۸۰ ورق و متاهلین ۴۸۰ ورق خواهند بود.

 

بر این اساس هزینه کل خرید اوراق تسه به منظور اخذ وام مسکن در هفته ای که گذشت برای مجردها در روز شنبه ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان محاسبه شد که در پایان همان هفته نیز در نهایت به همین مبلغ رسید.

هزینه وام برای متاهلین نیز مسیری مشابه با مجردین را سپری کرده و در انتها در حد ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها